grappenmaker(s) op marktplaats II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Deze Virus C is laatst voor 450 verkocht.. stond wel ietsje langer te koop ook.
700 is best wel aan de hoge kant.. en na 1 dag al verkocht ?? Iemand is hier flink genaaid :stupid

Wat is dit joh? Ik vroeg er 350 voor, daarna 300. Prima ding, mods mooi uitgevoerd.
Wat is dit voor gesodemieter.... ik ga mezelf hier ook helemaal niet lopen verdedigen, lijkt me onnodig.
Als die amoebe dit wil blijven doen, vooral doen, maar zeg even precies waarom.

Flink genaaid, of er worden binnenkort op andere accounts ook wat virus c-tjes aangeboden.

Volgens mij zijn er ook mensen met een schaduwaccount die nus teeds linkjes naar mijn aangeboden spulletjes hier neerzetten....

mij een tr 606 verkopen die het bij thuiskomst niet meer doet

Deze Virus C is laatst voor 450 verkocht.. stond wel ietsje langer te koop ook.
700 is best wel aan de hoge kant.. en na 1 dag al verkocht ?? Iemand is hier flink genaaid :stupid

Genaaid? Als je op het forum een Virus C voor 700 koopt dan heb je helemaal niet opgelet maar ben je gewoon blij met je nieuwe machine.
Geloof er geen reet van, ik ruik een trol.

Ik heb jou nog nooit wat verkocht... ik ken je niet eens. Wat is dit voor gelul joh?

Volgens de weledele first level verziek ik de prijzen, met name die van de jx8p, want 350 euro is veeeeeeel te veel volgens hem/haar/het. Ik heb nu het genoegen om dat allemaal via pb-tjes te ontvangen.

Dat jullie het even weten, een prima jx8p nooit kopen voor 350 euro.

Volgens de weledele first level verziek ik de prijzen, met name die van de jx8p, want 350 euro is veeeeeeel te veel volgens hem/haar/het. Ik heb nu het genoegen om dat allemaal via pb-tjes te ontvangen.

Konden we maar terug naar de tijd dat je deze synths nog voor een 'fair' pijs kon kopen .....:kont::kont::kont::kont:

Kijk maar naar de juno 60 ....... 800 euro is al veel te veel.......!!

Oh dat kan hoor. Ik ken een goede verkoper hier op MP, die biedt een 606 aan voor 250€ minder dan die waanzinnige 550€ waarover jij het had. 8o)

Ik ga vanavond mijn JX8P eens aanslingeren.

Kijk maar naar de juno 60 ....... 800 euro is al veel te veel.......!!

flauwe zever altijd..zo werkt het in de wereld...gewilde spullen stijgen in waarde..en als jij jouw gedachten daar niet omheen kan krijgen dan moet je lekker de computer uit zetten en bij het lokaal bejaardenhuis gaan klagen dat vroeger alles beter was..

350? Dan spaar je beter even door voor een Matrix 6....:z
Geen wonder dat die JX-3Ptjes zo duur zijn geworden, die kostten maar de helft een jaar geleden!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back