Nicolas 2000
It's a household name
Voor een B3 maak ik wel plaats. Dan studeert ze maar aan de B3 ipv aan een bureau. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

ik dacht dat een b3 zo rond de 10.000 zit.
de zwarte toetsen zijn presets.
![]()

,

Wat jij wil maar een B3 is wel iets meer waard dan die 2K, heb er nooit een van dichtbij gezien dus kan niet zien of het idd een B3 is, maar het lijkt er wel op....

ik dacht dat een b3 zo rond de 10.000 zit.
de zwarte toetsen zijn presets.
![]()

nah ja igg lekker stevig, net zoals het geluid wat eruit komt.

Is er iemand die net als ik , op marktplaats het zo ergerlijk vind dat er bij midi -apparatuur van die midi-setjes aangeboden worden. Of bij synthesizers tuners omdat ze ergens het woord synthesizer gelezen hebben en het dan als sintersijzer opschrijven ?
Ik erger me er vaak zo aan dat ik me er mee ga bemoeien en dan ga melden dat ze in de verkeerde rubriek zijn geplaatst .Heel flauw misschien en die ergernis is trouwens ook bij verkeerd in goede staat en bij voetpedalen om van voet pendalen en sintersijzer, syntersisers en alle mogelijk andere spellingen maar te zwijgen en al die foto's waar niets op te zien is van wat er verkocht wordt .
Alsof iedereen maar kan raden wat voor veel te veel geld wordt aangeboden.
Waren het maar grappenmakers dan had ik nog enig vertrouwen in de mensheid, maar de meeste mensen doen dit in alle ernst.
eigenlijk klinken alle tonewheels wel lekker vet.
ik heb een l102 ( ofzoiets) chopped, en die klinkt ook prima de luxe.
en dat maar voor 1/20 van de prijs van een b3..
![]()

indeed !
wat vinden jullie van m'n nieuwe moog ? :
![]()