grappenmaker(s) op marktplaats II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Met Motorpsycho moest er zo'n ding het podium op. We hebben geen ramp, dus dat was tillen. Ons podium is een meter hoor. Zware krengen hoor! Die til je niet zomaar de trap op. Kreeg het ding nog bijna op mijn vinger bij het er af tillen.

Wat jij wil maar een B3 is wel iets meer waard dan die 2K, heb er nooit een van dichtbij gezien dus kan niet zien of het idd een B3 is, maar het lijkt er wel op....

Denk niet dat het een echte is, want in de beschrijving staat dat ie maar één klavier heeft.... :D

ik dacht dat een b3 zo rond de 10.000 zit.

de zwarte toetsen zijn presets.

:mega:

Ik dacht dat ze voor iets minder weg gingen, maar die Leslie die de scammer zogezegd ook te koop heeft vertegenwoordigt natuurlijk ook de nodige poen. Opmerkelijk trouwens wat een prijsverschil er tussen de Leslie modellen zit. Daar moet je ook in thuis zijn. En dat ben ik niet, omdat ik nu ook weer niet zo'n orgelfan ben. :)

een goed orgel is oke, hammond, solina of een ander leuke portable...
stringensemble is echt iets anders hoor.
2 klavieren, +pedaal, snel omschakelen, vol polyfoon, fijne toetsen en het kost geen drol meer.
tis dat ik geen plaats heb, anders zou er naast m'n solinatransistor, toch echt een b3 komen.

eigenlijk klinken alle tonewheels wel lekker vet.

ik heb een l102 ( ofzoiets) chopped, en die klinkt ook prima de luxe.

en dat maar voor 1/20 van de prijs van een b3..:okdan:

:koffie:

Geen grappenmaker op marktplaats, maar op ebay..

http://www.ebay.nl/itm/VACTEC-VTL5C...t=BI_Control_Systems_PLCs&hash=item5ad260d434

Het betreft hier een VACTROL (electrisch component) wat de laatste tijd wat moeilijker verkrijgbaar is geworden, iets wat makkelijk in een envelope past, en deze knakker vraagt er 21 euro voor excl 142 euro verzendkosten.. ?
Mis ik iets ?

Ik heb er in ieder geval vorige week 40 gekocht aan $3,75 en $4 verzendkosten voor alles..

Grappenmaker of .. ? :?

Is er iemand die net als ik , op marktplaats het zo ergerlijk vind dat er bij midi -apparatuur van die midi-setjes aangeboden worden. Of bij synthesizers tuners omdat ze ergens het woord synthesizer gelezen hebben en het dan als sintersijzer opschrijven ?

Ik erger me er vaak zo aan dat ik me er mee ga bemoeien en dan ga melden dat ze in de verkeerde rubriek zijn geplaatst .Heel flauw misschien en die ergernis is trouwens ook bij verkeerd in goede staat en bij voetpedalen om van voet pendalen en sintersijzer, syntersisers en alle mogelijk andere spellingen maar te zwijgen en al die foto's waar niets op te zien is van wat er verkocht wordt .
Alsof iedereen maar kan raden wat voor veel te veel geld wordt aangeboden.

Waren het maar grappenmakers dan had ik nog enig vertrouwen in de mensheid, maar de meeste mensen doen dit in alle ernst.

Ach, zolang er geen strijkbout bij de rubriek strijkinstrumenten staat.

eigenlijk klinken alle tonewheels wel lekker vet.

ik heb een l102 ( ofzoiets) chopped, en die klinkt ook prima de luxe.

en dat maar voor 1/20 van de prijs van een b3..:okdan:

:koffie:

Lekker klinken doen ze idd. Is ook de reden dat ik nog wel eens iets dergelijks zou willen overnemen van iemand. Met een Leslie, dat spreekt voor zich. Lekker schurend scheuren 8)

indeed !
wat vinden jullie van m'n nieuwe moog ? :
zwarte%20achtergrond.jpg

Zeg, volgende keer niet zo'n donker plaatje kiezen. Ik heb met een foto-editor de boel moeten opkrikken om nog iets te kunnen zien van je nieuwe Moog. Wel een mooi ding, moet ik zeggen, zo'n modular! :{

aws6s8.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back