Funky Fenix Demo

Jena_mu6

Ouwe rot
Net ff een nieuw demo filmpje gemaakt van de Synton Fenix II & III.

Alle geluiden komen uit de Fenix II aangestuurd door de sequencer.

Geen externe effect, geen overdubs gewoon 1 take.

Geen track, maar een demostratie van deze heerlijke veelzijde setup van synth en sequencer.

kappen nou met die filmpjes! :D te gek hoor!

Op de website staat nog steeds groep 8 maar op Muff las ik volgens mij dat Bert al bij 10 was. kan iemand dat bevestigen?

Jean, weet je nu je de fenix al een tijdje hebt wat een mooie aanvulling zou zijn op de synth? Zijn er dingen die je mist? Ik zelf wil er sowieso een doepfer minicase bij met joystick, dual quantizer, en random voltages (source of uncertainty) en als het echt nodig is iets als een format jumbler.

David.....de fenix is samen met de sequencer de meest complete modulaire synth die ik ooit heb gezien en gehad (waarschijnlijk die er bestaat).....als 1 package bedoel ik dan he.

Alles wat je nodig hebt is er..... 2 quantizers, gate delays, lags, 4 filters, clockdelers, clock vermenigvuldigers, veel mixers, S/h, vette noise, waveshaper, bizar uitgebreidde VCO's, phaser, delay.....te veel om op te noemen.

Ja echte random modules zijn er niet.....maar die zou je kunnen patchen.
Ik krijg binnenkort wel een Noisering en Improbality Drive in Banana erbij......en ik heb die Bugbrand joystick.

Ik heb er een vrij uitgebreide euro bij......maar ik crosspatch ze vrijwel nooit.
Wel mix hem af en toe met mn Bugbrand.......maar dat komt eerder omdat die nog niet zo uitgebreid is, maar daar wordt aangewerkt.

ja , perfecte demo he,
ik moet hier niet naar kijken....

Fietsen, fiets jij nooit? Ik heb wel een leuke fiets voor je liggen hier....

Zodra die hier staat kom je toch lekker langs.......gaan we samen een stukje harken...

Lijkt veel......maar relatief gezien is het een koopje.

Ik had destijds het geld niet, dacht ik. Toen bleek dat er een lange wachttijd was durfde ik het wel aan maar uiteindelijk was er niet eens meer plek op de wachtlijst. Ik zal 'm toch eens aanspreken in de supermarkt de volgende keer.

Back