Het koninkrijk van King Fred II

Meer dan 5 jaar geleden nam ik samen met Angel Gabrielle "Djambo Djambo" op. Ik weet niet precies wanneer, want toen dateerde ik mijn opnamen nog niet.
Nu pas ben ik ertoe gekomen om er een filmpje bij te maken. Bij die gelegenheid heb ik ook de geluidsopname bijgewerkt: de gitaar klonk oorspronkelijk nergens naar en ik heb ook de mannenstemmen opnieuw opgenomen.

Het maken van het filmpje was niet makkelijk; dat kan ik je verzekeren!!!

Djambo Djambo

die mevrouw zingt wel erg vals...

verder is het nou niet bepaald mijn muziek....:D

:mega:
Ik heb nog eens even geluisterd. Eén keer zat ze er even een beetje naast, voor zover ik in de gauwigheid kon horen. Dus dat viel nogal mee, zou ik denken.

Ik heb nog eens even geluisterd. Eén keer zat ze er even een beetje naast, voor zover ik in de gauwigheid kon horen. Dus dat viel nogal mee, zou ik denken.

ze heeft gewoon keihard de baard in de keel. slaat meermaals over op een baard in de keel manier. ze haalt de hoge tonen niet.
ze staat er ook nog eens heel erg kerk-koor achtig op met het velletje papier.

had je geen lady gaga outfitje meer liggen? zou volgens mij best leuk staan:)

Ik heb geen enkel filter gebruikt, als je dat bedoelt (en al zeker geen equalizer). Maar inderdaad: ze heeft een erg schelle stem.

Niet alleen de stem is vals maar ook de "piano" is off-timing.

Heb je geen filter of EQ gebruikt en klinkt het zo? Daar geloof ik niets van.

Laatst gewijzigd:
Niet alleen de stem is vals maar ook de "piano" is off-timing.

Heb je geen filter of EQ gebruikt en klinkt het zo? Daar geloof ik niets van.
Ik heb helemaal geen filter of equalizer. Dus hoe kan ik die gebruiken???

Het maken van het filmpje was niet makkelijk; dat kan ik je verzekeren!!!
Ojee, dit is zo droog,
dat ik er bijna van in mijn broek plas :-D
Maar idd, ik heb ook gegrinniked!
En dat zal wel de bedoeling zijn,
hopelijk..... :-S

Tja, ik vind het echt tenenkrommend slecht.....als jij er plezier in hebt om dit te maken dan gun ik je dat.

Tja, ik vind het echt tenenkrommend slecht.....als jij er plezier in hebt om dit te maken dan gun ik je dat.
Als je niet zegt wat je er slecht aan vindt, kan ik daar niets mee. Staat de bas te hard? Is de balans tussen de stemmen niet goed? Zit er teveel of te weinig galm op de stemmen? ... Of is het gewoon een kwestie van "je houdt niet van de muziek van Peter, Sue & Marc"? In dat laatste geval zeg ik: gelukkig hebben we allemaal een andere smaak.

Tja er zijn een aantal dingen:

De stem van de zangeres is vals,
Het geheel klinkt nogal als de typische Hollandse glorie mix werkwijze
De "piano" zit off timing
De combinatie van de stemmen heeft geen flow

Aan de andere kant is dit best goede muziek voor een bejaardenclub of zo... Jullie hebben een vrolijke maar nogal sprekende uitstraling, de video lijkt als een Koefnoen parodie of zo...

Smaken verschillen inderdaad.

Naar aanleiding van een aantal reacties vraag ik me af: ben ik zowat de enige die de muziek van Peter, Sue & Marc mooi vind?

Als je niet zegt wat je er slecht aan vindt, kan ik daar niets mee. Staat de bas te hard? Is de balans tussen de stemmen niet goed? Zit er teveel of te weinig galm op de stemmen?

Tja er zijn een aantal dingen:

De stem van de zangeres is vals,
Het geheel klinkt nogal als de typische Hollandse glorie mix werkwijze
De "piano" zit off timing
De combinatie van de stemmen heeft geen flow

Het zit gewoon niet goed in elkaar, het loopt scheef op alle fronten.
In mijn oren is het niet muzikaal, zeker niet als je in ogenschouw houd dat je al aardig wat jaren meegaat.
Mijn kritiek heeft niets met smaak te maken, ik kan ook van muziek die ik niet mooi vind horen of het goede muziek is. Als ik jouw producties hoor is er gewoon weinig goeds aan.
Wat ik er wel in terughoor is dat jij het naar je zin hebt met het maken ervan, en dat is ook wat waard....

ignorance is bliss.
tyros has all grown up ;)

Laatst gewijzigd:
*gaap* Al die kritieken vervelen me een beetje...!
Hoe hoog is het niveau in andere topics? ;-P
Wat een arrogant zooitje eigenlijk die synthforummers.. (incl. ikzelf..) :S
Soms gaat het niet alleen om de verpakking van een idee.
Al wordt het daar natuurlijk nog leuker van :-)

Back