Het koninkrijk van King Fred II

*gaap* Al die kritieken vervelen me een beetje...!
Hoe hoog is het niveau in andere topics? ;-P
Wat een arrogant zooitje eigenlijk die synthforummers.. (incl. ikzelf..) :S
Soms gaat het niet alleen om de verpakking van een idee.
Al wordt het daar natuurlijk nog leuker van :-)

Je hebt wel een punt, de TS vraagt bijna nooit "wat vind je ervaan" maar wil gewoon wat leuks doen en plaatsen. We komen met allerlei feedback, dan is het al wat.

Dit topic past meer in een singers-songwriters forum, het pakket dat hier aangeboden wordt is zoals het is, we moeten het niet serieus nemen. Maarja... nu schrijf ik dit en val (weer) in een "politiek correcte" discussie die eigenlijk nergens opslaat... Hij maakt nummers met een verhaaltje erachter, plaatst een redirect link naar youtube (deze keer via twee links trouwens, die op een voordelige manier iets met elkaar mee te maken hebben maar dat doet niet toe) en that's all, "like it or not".

We praten over de zang, de timing of de mixwerkwijze en dat wordt niet begrepen/geaccepteerd door de TS, verspilling van onze tijd.

Mijn laatste reactie op dit topic :okdan:

Als je zaken online aanbied op een forum zit daar een reactie aan vast geplakt......ik luister naar zijn "muziek" en ik reageer. Er is hier niemand op het forum die kan beweren dat de punten die aangehaald worden niet correct zijn.
Het lijkt me dat als je bezig bent met iets je juist wilt horen wat mensen ervan vinden.

Ik kan wel net als vele anderen erg correct gaan reageren, maar als ik het hoor is het gewoon slechte muziek, op een nivo waarvan ik denk daar is niet veel meer aan te doen. Ik wil ook eerlijke reacties als iemand reageert, je wordt er toch niet wijzer van als een groepje mensen blijft doen alsof je goed bezig bent?
Het enige wat kan gebeuren is dat TS beter naar zijn eigen sound gaat luisteren en er beter van gaat spelen.

Sowieso is het meeste wat hier gedropped wordt niet synth gerelateerd en dus OT, leuk voor op een ander forum, maar hier niet op zijn plek.

We praten over de zang, de timing of de mixwerkwijze en dat wordt niet begrepen/geaccepteerd door de TS, verspilling van onze tijd.
ah, dus het moet gewoon een verzamel plek gaan worden van F's nummers waarop we alleen "goed gedaan" mogen antwoorden, k'snappum :okdan:

... Hij maakt nummers met een verhaaltje erachter, plaatst een redirect link naar youtube (deze keer via twee links trouwens, die op een voordelige manier iets met elkaar mee te maken hebben maar dat doet niet toe) ...
Dat kan ik ook wel even uitleggen: Omdat ik wel eens een verbeterde versie op Youtube zet en dan meteen de oude versie verwijder, gebruik ik redirect-adressen; die kan ik dan bijwerken en de bezoekers hoeven niet steeds naar de laatste url te zoeken. Maar die adressen waren altijd heel lange url's, bijna niet te onthouden... Sterker nog: na al die jaren kan ik ze nog steeds niet onthouden. Daarom gebruik ik nu een adres dat makkelijk te onthouden is, dat op zijn beurt naar het redirect-adres linkt. Waarom niet in één keer? Omdat dat adres dat niet te onthouden is, ook vanaf mijn website wordt gebruikt. Anders moet ik bij een nieuwe versie wel erg veel dingen gaan aanpassen; nu dus maar eentje.

Ach ja, websites maken is OOK een kunst ;)

ah, dus het moet gewoon een verzamel plek gaan worden van F's nummers waarop we alleen "goed gedaan" mogen antwoorden, k'snappum :okdan:
Nee hoor, je hoeft niet te liegen. Alleen "ik vind het heel slecht" is kritiek waar niemand iets aan heeft.

Daar heb je wel een punt, ik hoop dat ik in de posts erna duidelijker heb kunnen maken wat ik er zo slecht aan vind.
Wat natuurlijk wel zo is dat als je graag uitgebreide kritiek ontvangt het voor de kritiek gevende ook fijn is als de TS iets met die kritiek doet......."iets" is uiteraard een erg breed begrip en dat vind ik helemaal niet erg.
Als een TS nooit iets met de kritiek doet kan je uiteraard niet blijven verwachten dat mensen hun kritiek blijven onderbouwen.......

Mensen, ik heb nu even een andere vraag:

Ik ben een paar dagen in de weer geweest om mijn website met muziek een nieuw uiterlijk te geven. Dit is veranderd:

1. Op de hoofdpagina staat een extra link "wie ben ik?"
2. De videoclips worden niet meer op de pagina van Youtube afgespeeld, maar op mijn eigen pagina, en dan veel groter afgebeeld (maar nog wel vanuit Youtube "gevoed")
3. Bij elke cover staat een link naar het origineel, mits dat op Youtube staat

Het kan zijn dat ik ergens iets heb fout gedaan, dus als je een foutmelding krijgt of als een filmpje gewoon niet verschijnt, hoor ik het graag.

Hier is de url:
mijnstek.tk/King-Fred-II

"Ik werd op zeer jeugdige leeftijd geboren. Mijn ouders waren niet thuis want mijn moeder lag in het ziekenhuis en mijn vader was daar op bezoek; zodoende misten ze deze belangrijke gebeurtenis."

lol

Wat ik kan waarderen is de totaalklank van alles wat King. F2 maakt.

klinkt alsof ik weer een flink aantal jaren terug ga in de tijd...van schetterende transistor-radiootjes

radio 1, 2 en 3 heten nog Hilversum 1, 2,3.

Een TV tje met zo'n hele grote zwaar te bedienen draaiknop:'Klik, Klik'
onvangst ging nog via antenne en je moest vaak de hele tijd klooien met zo'n ding.

Ned 1 en 2.......
verder konden we alleen Duitslannd, belgie nederlands en frans en Frankrijk ontvangen.

TV was nog heel primitief en rustig...geen gecompresssede schreeuwlelijk-geluid en muziek...
het verdere leven ook. als je poep of pis zei dan begon iedereen ondeugend te grinnkken.

die tijd en sfeer wordt hier levend gehouden en de titel 'Het koninkrijk van King Fred II' past daar ook goed bij.

Aan deze reacties te oordelen mag ik aannemen dat men nog geen programmeerfouten op de site gevonden heeft? Geen foutmeldingen, geen ontbrekende of verkeerde filmpjes?

Ik heb zelf wel een fout gevonden: de knoppen van "traditionals", "humor", "covers" etc werden te breed afgebeeld waardoor sommige op een nieuwe regel werden weergegeven. Dat was niet de bedoeling en dat is nu verbeterd.

Je gebruikt de ene zin wel een hoofdletter in het begin en veel andere zinnen weer niet......

Back