Jan (Gloomy)
Gepokt en gemazeld
Mij noemen ze ook aluhoedje, niets van aantrekken Fred, het zijn allemaal Illuminati die ontkennen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En dan nog een cover met een ietsje gewijzigde tekst. Lucifer zong indertijd een lied "Fred" over een jeugdvriend die amper 20 was geworden en aan leukemie overleed.
Ik heb ook iemand gekend die precies datzelfde overkwam, maar hij heette Dennis, dus dat is bij mij de titel geworden. Omdat "Fred" in het refrein een rijmwoord was, heb ik de tekst iets méér moeten veranderen dan alleen de naam vervangen.
Dennis
Mij noemen ze ook aluhoedje, niets van aantrekken Fred, het zijn allemaal Illuminati die ontkennen.

tja ik weet het niet hoor... ik bedoel dan zou iedereen die op een vliegveld werkt in dit komplot zitten, en alle piloten, alle technici, dat moeten mensen toch merken en aan de grote klok hangen... Van alle conspiracy theorien is dit wel de meest vermakelijkste, misschien na de flat earth theorie das toch ook een klassieker binnen het genre.
maar goed leuk nummer verder zoals gewoonlijk King Fred II![]()

Uit het hoofd gereproduceerd (zou dus een beetje kunnen verschillen):
Wat??? Knap? Dacht je dat die rotkop van je ooit iets anders zou worden?
En rijk? Laat me niet lachen! Jij deugt toch nergens voor? Jij zult nooit een goede baan krijgen; je mag al blij zijn als je niet in de gevangenis komt!!!
Stel je voor zeg, meneer vraagt of hij rijk of knap zal worden... de mop van de eeuw! (fade out)

En nog een nieuwe opname. Ik ben een fan van Bram Vermeulen. Dit was oorspronkelijk van Neerlands Hoop, dus met tekst van Freek de Jonge:
Hangen over de leuning van de brug

Dat geroezemoes heb jij me indertijd gestuurd, weet je nog? Het gelach is afkomstig van een cd van (wijlen) Henk Elsink en het applaus heb ik van het internet gedownload.... Leuk, die zaal geluiden en dat gelach...