Het koninkrijk van King Fred II

Sorry Jan, maar ik had daar helemaal niet bij stilgestaan. Je hebt gelijk. Ik weet niet wat ik nu nog zou kunnen zeggen... :o:

Ik weet niet wat ik nu nog zou kunnen zeggen... :o:

Wat met "dank je wel" ? :D

Haha, neen hoor.. excuses aanvaard, ik wist niet dat je zo'n antwoord ging geven, doet deugd..

:luv:

Wel, dan kan ik begonnen met "dank je wel" te zeggen voor het feit dat je mijn excuses aanvaard hebt. Ik zou het erg vinden als ik op deze manier een fan zou kwijtraken. En dat zou dan nog bovenop de ellende komen die ik recentelijk heb meegemaakt... maar daarover zal ik je een privébericht sturen.

De koning wenst al zijn onderdaantjes en zijn onderstebovendaantjes fijne feestdagen en een gelukkig 2018.

De koning wenst al zijn onderdaantjes en zijn onderstebovendaantjes fijne feestdagen en een gelukkig 2018.

Dank je, jij ook Fred.. mijn heer. :D

Gloomer, ik heb het geluid verbeterd (en ook nog iets in het filmpje verbeterd). De url is hetzelfde gebleven. Bedankt voor de tip!

Bedankt voor je commentaar, Jan. Vreemd eigenlijk dat je de tekst zo moeilijk verstaat, want ik heb de mix zodanig gemaakt dat ik die zelf wel zonder moeite versta (in eerste instantie niet, dus ik heb eraan zitten schaven).
Wat vinden anderen ervan?

Wat dat einde betreft: dat is hetzelfde einde als in de oorspronkelijke (Engelse) versie.

Ik heb nog eens bijgeschaafd. Mij viel op dat de tweede stem te hard was en dus de eerste stem overstemde.
Bovendien heb ik ondertitels toegevoegd voor het geval dat het nog steeds niet verstaanbaar genoeg was. De url is dezelfde gebleven.

In 1993, dus 25 jaar geleden, werd België allerlaatste in het Songfestival. Daarover zeg ik: eigen schuld, dikke bult! Want in de voorronde deed een groep mee die volgens mij een absolute winnaar was geworden, namelijk Stampen en Dagen. Hun lied heette "ik wil jou" en daarvan heb ik een cover gemaakt. Noot: de koorzang is met de vocoder gedaan.

Klik hier

Dat is de bedoeling, Jan. Ik denk dat dat lied had kunnen winnen.

Aardig detail: ik heb dit lied ook op Facebook geplaatst en ik heb al positief commentaar gekregen van de bassist van Stampen en Dagen.

Back