Je laatste drie apparaten de deur uit gedaan

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

phochos

Berliner School Artist
Naast de thread je laatste die aankopen, misschien ook wel leuk een thread met je laatste drie apparaten verkocht oftewel de deur uit gedaan.

Ik zelf:

-Casio VZ1
-Yamaha PSS390
-Zoom R8

Korg Polysix
Lexicon PCM-91
Elektron Machinedrum SPS-1

Niet echt de deur uit gedaan, maar vernield door brandschade:
- SPL Mixdream
- Nord Micro Modular
- Roland A500S
- AKG K240

En nog GIK bass traps naar de haaien ook

RM1x ging naar een forumlid en een paar dagen later weer naar en ander forumlid en een paar dagen later weer naar een ander forumlid (nog niet eerder iets verkocht wat vervolgens zo vlot weer van eigenaars verwisselde)
Behringer Autocom en Composer zijn naar en piratenzender gegaan.

Hmmm, er komen bij mij meer dingen binnen dan dat er weg gaan eigenlijk maar toevallig laatst wat dingen verkocht:

-Prophet 2008 Rack
-EHX Electric Mistress Deluxe
-Echolette se300

Dit is geen verkoop draad maar 'n kijk wat ik verkocht heb draad.... :D

Hier ga jij dan wel de meeste berichten neer zetten Phooch :P Heb jij geluk dat Leo effe uit de running is :duivels:

Ik ga maandag voor het eerst in vele jaren iets verkopen.. namelijk m'n Ensoniq ASR-X

Laatst gewijzigd:
Misschien ook leuk om de rdenen erbij te zetten waarom je ze verkocht hebt....geldnood, baggerapparaat, upgrade etc......

De laatste drie:

- Moog Satellite, kapot aangekocht van Leo (daar is ie weer), gefixt en met drie dubbele winst weer verkocht...

- Lexicon LXP-1 met gebreken aangekocht, gefixt en met winst verkocht

- Lexicon LXP-5 kapot aangekocht, gefixt en met winst verkocht

De Lexicons had ik kunnen houden maar ik heb zelf al 2x een PCM90...de Satellite voegde niks toe aan mijn geluidspallet dus zdie kon gaan.....

shit ben ik nu ook een handelaar? :doei:

Alleen als je een BTW nummer hebt Dennis ;)
En de reden van mijn verkopen is ruimtegebrek.

Phoe, zo snel verkoop ik niet dus dat wordt even nadenken. Ik beperk het even tot synths en fx:

D-50 met programmer
JP8000
SY22

Die 3 heb ik zeker verkocht, maar van de JP en SY ben ik niet zeker of daar niet nog wat tussen zat... Reden: te weinig inputs op de mixer dus als er een synth bijkomt moet er eentje weg. En dan is het degene die ik het minst of minst graag gebruik.

yamaha cs2x, eerste synth. saai ding.
akais1000kb, had al 3 samplers, beetje overkill en was te zwaar voor m,n synth standaards.
yamaha rm1x, totaal niet mijn ding, wollig kloten geluid en de sequencer waar ik hem eigenlijk voor gekocht had na al die lovende verhalen hier op sf had ik al helemaal geen zin in om te proggen veel te omslachtig, liever een mpc1000 daar kan ik mee lezen en schrijven.
tr707, tr727, pronkstukjes die in nieuwstaat waren maar nooit werden gebruikt. Zonde
alpha juno2 + pg300 zelfde verhaal ook pronkstukjes bijde in nieuwstaat maar werden nooit gebruikt te omslachtig om simpel wat parameters midi aan te sturen en dan gebruik ik het toch niet.
Soundcraft lx7 werd te klein.

[BTW nummer] Heb ik inmiddels.....:bekdicht:

tumblr_lxjz60ObfL1qe5i1s.gif

Dit is geen verkoop draad maar 'n kijk wat ik verkocht heb draad.... :D

Hier ga jij dan wel de meeste berichten neer zetten Phooch :P Heb jij geluk dat Leo effe uit de running is :duivels:

lekker slimme opmerking als moderator. tekenend voor de dubbele moraal onder het team hier. :r:r
of volgt er dan weer een strafpunt?

tr808
vp330
sonic six

of dacht je dat ik nu thuis aan een infuus lag?

lekker slimme opmerking als moderator. tekenend voor de dubbele moraal onder het team hier. :r:r
of volgt er dan weer een strafpunt?

tr808
vp330
sonic six

of dacht je dat ik nu thuis aan een infuus lag?

Je heb gelijk Leo. CDK heeft me al op de vingers getikt.. excuses.

extreem gemodde x0xbox
korg prophecy (geruild tegen dark energy, die te koop is)
yamaha 01x

-C-

JX3p + programmer (ruimtegebrek)
CS-01 (niet echt spectaculair te noemen vind ik)
Setje Celestion luidsprekers (ruimtegebrek)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back