[forum] Synthesizerheaven.com

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnnyBusca

rocket scientist
Ola!

Ik wil jullie eventjes wijzen op een internationale concurrent van ons. http://www.synthesizerheaven.com
Het is een soort gelijk forum als hier, maar dan vanuit Amerika.

Ik vind het leuk om af en toe eens internationaal over synths te lullen. Jullie ook?

info: http://www.synthesizerheaven.com

NIET ALLEMAAL DAAR NAAR TOE GAAN, MAAR AF EN TOE KIJKEN IS GEEN PROBLEEM!!!!!! ;)
Er is maar 1 nederlandstalig forum!!!!

p.s. De nicknames van de admins komen me wel heel bekend voor.. ;)

Forum

Forum

Ik heb al meer van dit soort sites gezien maar het is nergens zo leuk als hier:engel:
:r ow ow wat een geslijm

Newest Member
JohnnyBusca

Members Online: 2
Guests Online: 4
--------------------------------------------------------------------------------
Total Online: 6
Total Membership: 21

Lekker drukke bedoeling ;)

Ook maar ff geregd :)

Altijd stoer om een laag membernummer te hebben als het een groot forum is geworden :p

Origineel geplaatst door Almeros
Hmmm... ziet er serieus niet uit... ze hebben nog veel te leren ;) En ze hebben ook banners...niet helemaal onafhankelijk zoals hier :halleluja
Niet iedereen is zo gek als bij ons... ;)

Re: Moderator??

Re: Moderator??

Origineel geplaatst door shortwave
JohnnyBusca is nu ook Moderator op Synth Heaven??
Ik zie het nu ook. Leuk!

Maar ik ga er niet zoveel tijd in stoppen als in het mooiste forum ter wereld. Dit wordt echt een minimale moderator taak. :)

wel interessant om contact te leggen met engelstalige synthliefhebbers natuurlijk ~!!

of gewoon heel vervelend met zn allen nederlands gaan posten daar hehe
devil.gif

Origineel geplaatst door Roel
of gewoon heel vervelend met zn allen nederlands gaan posten daar hehe /forums/images/smilies/devil.gif

Dat kan best lijkt mij. De Administrator daar heet tenslotte Eric Van Luijk! Moet er wel een Holland-Smilie komen: met een oranje hoedje op, of zo'n zeeuws-meisje muts ofzo.... ;)

Origineel geplaatst door shortwave
Dat kan best lijkt mij. De Administrator daar heet tenslotte Eric Van Luijk! Moet er wel een Holland-Smilie komen: met een oranje hoedje op, of zo'n zeeuws-meisje muts ofzo.... ;)
Misschien verstaat ie wel nederlands, maar het moet toch echt een engels forum worden. :)

Origineel geplaatst door Cunningham
Misschien al bekend, maar deze ik ook best aardig:
http://www.futureproducers.com/site/mode/standard/p/frontpage
Het gaat bij een forum om de inhoud en daar kunnen we nu nog weinig van zeggen. Hopelijk zal ie een beetje relax worden zoals hier met een leuke bijdrage van synthfreaks. Net als futureproducers...

Re: member since 2003

Re: member since 2003

Hey! Dat lijkt me een reuze goed idee zeg!!

:halleluja

Origineel geplaatst door Vizion
Misschien kunnen we maar beter de ledenlijst van synthforum uploaden
scheelt een hoop werk..8o)

he he he

De groetjes,
Eric van Luijk...... JA DIE!

:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back