Schoppenheer - De Hypnotiseur +Cowboy

two:okdan:up!

meer kan ik er niet van zeggen ;)

cowboy doet me trouwens denken aan de versie van kid rock

Ik heb de eerste track gehoord, niet mijn genre trouwens, daarom heb ik de andere niet gehoord.

Ik kan wel een objectieve feedback geven: de track zit erg goed bij elkaar, maar de rap mag iets (maar niet te dan) naar voren komen (de lead), de rest, stereobeeld, effecten, etc, zijn strak gemixt. Ga zo door!

Eerste track is behoorlijk dik. Klinkt heel "amerikaans" vind ik. Dik laag en weinig tophoog. Die rap die loopt zoals eerder gezegd niet altijd even goed. En die Theremin aan het begin vind ik ook een beetje schel/irritant. Misschien vervangen door iets ander? Maar bovenal toffe track!!

ja dat fluitje moet ik iets aan doen, maar ik hou van de buigingen en karakter van het ding. Hopelijk is er een manier om dat schelle eruit te filteren, moet ff de juiste frequenties vinden.
En trouwens in de Amerikaanse populaire hiphop zit juist altijd veel tophoog tegenwoordig.
misschien heb ik er te weinig tophoog in zitten, zal het onthouden bij de uiteindelijke mix.

Hypnotiseur loopt nu..

Ja lekker, ik mag dit wel...

het enige wat ik vind is dat de muziek niet helemaal overeen komt met de rap ofzo..
bij de rap zou ik een wat agressievere meer staccato beat verwachten (a la noisia/foreign beggars - contact)

en bij de muziek een meer tricky/massive attack-achtige vocal

Back