Het thread DeJa Vu gevoel

Nolet

verkeerd in goede staat
Heb u dat nu ook....hoe langer ik op het forum zit hoe vaker ik dezelfde threads zie langskomen. Dan heb ik het niet over de vragen van "Hoe werkt een compressor" maar meer over

A: "DANCE VAN NU IS KUT"
B: "NIETUS!!!!"
A: "WELLUS!!!"

etc.

offuh....

A: "MAC is vet, PC is slet!!!"
B: "NIETUS!!!"

You get the picture

De worden Dance, PC en Mac zijn te vervangen door Cubase & Logic, Analoog & Digitaal, Underground & Mainstream....

Volgens mij heb ik hier al es een keertje meer over zien posten...... of toch niet? :D

Als we nu gewoon allemaal afspreken dat we eerst de zoekfunctie gebruiken zodat we alle oude topics gaan lezen... leuk joh... net een boek. Als je het daar niet vindt dan gaan we eerst nog even google-en. Vervolgens gaan we dan allemaal, na drie dagen speuren, alleen nog maar dingen posten die nog nooooit besproken zijn.

Ben erg benieuwd hoe leuk en interessant dit forum dan nog is. :gaap:

Vertaling van het engelse woord forum (aangezien internettermen engelstalig zijn): Openbare discussie gelegenheid. Als we continue gaan lopen zeuren over dingen die wel of niet besproken zijn, of discussies wel of niet interessant zijn (verdwijnen dan vanzelf naar de bodem) etc... dan kun je dit beter de DeSynthEcyclopedieMetVraagbaak.nl gaan noemen.

Origineel geplaatst door Mike-E
het engelse woord forum

qui dicet forum est verbum anglicum, scrotum stupidum est...

Hé gaaf, bij de aankomende bijeenkomsten (zijn die er dan) moet er ook een moderator ingesteld worden welke de pratende wezentjes wijst op onderwerpen welke al op het forum ter zake zijn gekomen. Ik hoor een moderator, wandelend door de Efteling, al zeggen: "Hé, niet over de achtbaan praten, dat is off topic en jij daar! Gebruik bij thuiskomst eerst de search maar want dat is al meerdere malen aan bod gekomen" :duivels:

HEB WEL SINDS IK DIT FORUM BEZOEK,IK NIET MEER PRODUCTIEF BEN. GA MAAR EENS STOPPEN OM DIT FORUM TE BEZOEKEN EN ME LATEN AFKICKEN HIERVAN.

EN ME MOTIVATIE IS OOK NIET MEER WAT HET IS GEWEEST.

:Z

Origineel geplaatst door cyan_circle

Als dit forum Engels is, is m'n zak stom? :confused:

Help me even, m'n Latijn is niet wat het geweest is...

Oh wacht even... "Als je denkt dat forum een Engels woord is, ben je een stomme zak"... Klopt dat? lol! :)

Origineel geplaatst door mikeandrews
Oh wacht even... "Als je denkt dat forum een Engels woord is, ben je een stomme zak"... Klopt dat? lol! :)

:okdan:

m'n Latijn is niet wat het geweest is...

dat van mij ook niet... tis ongetwijfeld grammaticaal erbarmelijk slecht

Gaan we schelden?

Maar goed als we zo gaan beginnen komt ongeveer elk woord wel uit het latijn. INTERNETTERMEN komen uit het engels, daar is geen woord aan gelogen. Dat de oorsprong van het woord vervolgens weer in het latijns ligt is dan weer een mooi onderwerp voor het tien-voor-taal-forum.

Gaan we schelden?

Ik denk dat je een behoorlijke knipoog bij dat stukje Latijn mag zetten ;)

Maar goed als we zo gaan beginnen komt ongeveer elk woord wel uit het latijn. INTERNETTERMEN komen uit het engels, daar is geen woord aan gelogen. Dat de oorsprong van het woord vervolgens weer in het latijns ligt is dan weer een mooi onderwerp voor het tien-voor-taal-forum.

Alsjeblieft geen 'etymologie' zeg, dat vond ik altijd het minst leuke onderdeel van tien-voor-taal :)

Origineel geplaatst door cyan_circle

hahaha... lol! Fora zijn gaaf (met name als je er met 30 graden in Rome bovenop mag staan ;))

Als een onderwerp je niet aanstaat dan lees je het gewoon niet. Sim-pel.
En als je er toch mee gaat bemoeien dan graag inhoudelijk iets bijdragen aan het onderwerp.
Vooral het niet te serieus opvatten en dat komt het vast wel goed. :)

Origineel geplaatst door mikeandrews
Ik denk dat je een behoorlijke knipoog bij dat stukje Latijn mag zetten ;)

Nou vooruit dan maar...

:D

Back