DJ-D_Prime
Die Rakete zu den Planete
Origineel geplaatst door mikeandrews
Yup... de term "kutten" lijkt me helemaal op z'n plaats inderdaad, goede woordkeuze!![]()
tja, dat is natuurlijk altijd makkelijk andere afkraken

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Yup... de term "kutten" lijkt me helemaal op z'n plaats inderdaad, goede woordkeuze!![]()

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
ik voel me weer bijzonder welkom...
heb trouwens nog steeds geen andere kaart gehoord (ben zeer geinteresseerd in eventuele andere leuke kaarten)
Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
tja, dat is natuurlijk altijd makkelijk andere afkraken![]()
Ik zou niet durfen me als elitaire muzikant op te stellen en iemand die wel al tegen de 30 berichten op dit forum gepost heeft af te kraken.Origineel geplaatst door mikeandrews
Je gedraagt je dan ook als een echte nederige gast moet ik zeggen...
MOTU, RME, Egosys, M-Audio, Hoontech, voor mijn part zelfs budget spul als Audiotrak, daar heb je wat aan als muzikant. Soundblasters? Leuk voor games, zeer goed in het afspelen van Windows opstartgeluidjes maar ga je aan de slag met muziek...
Knulletje, het zijn jouw woorden hoorIk zou niet durfen me als elitaire muzikant op te stellen en iemand die wel al tegen de 30 berichten op dit forum gepost heeft af te kraken.
wat wil je nou zeggen?

Origineel geplaatst door fuse
Ach joh, het is gewoon heet en dan gaan mensen eerder 'raar' doen.
Maar ik hoop dat deckard wat heeft opgestoken. En dattie z'n pleurootjes niet verkwanseld voor de eerste de beste slijmjurk in de witgoedwinkel of andere ranzige zaakjes.![]()

wat wil je nou zeggen?
of is dit een forum voor mensen die geweldige spullen hebben, leuke muziek maken en dat op dit forum ng maar ns bevestigd willen hebben en VOORAL andere mensen die ook dit leuke forum gevonden hebben, afzeiken dat ze niks hebben en dat ze niks kunnen..
doe nou lekker gewoon...

Uhm... EDP, volgens mij heb je te lang naar die Smallstone zitten luisteren. Je bent een beetje 'uit fase'![]()