Google facebook Youtube, ik ben het goed zat.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

r2o

0906 d's een lekker synth
:frons: Al die bedrijven die alle gegevens aan elkaar willen koppelen om zo je helemaal door te kunnen zagen. Zelfs zoveel, dat ze meer weten van jouw ...weet van jezelf. Google Facebook noem maar op, ik ben het zat. Nu moet ik mijn YouTube account gaan delen met mijn email-adres. ik skip liever alles dan al dat gelink van alles. Nou zijn er natuurlijk mensen die zeggen "nou en" "maak je niet zo druk" !!!nou ze denken maar!!!. Ik zou er alles aan doen omdat te voorkomen desnoods delet ik alles. Ik wilde dit even kwijt Zucht!!! :frons:

Jij delete alles? Hahahaha, dat zal je niet lukken........je staat allang ergens compleet gebackuped.

*para mode off*

ben bang van wel ja. :(

Wat is nu het probleem dan.
Ik dacht bij de titel dat t zou gaan over de hersenloosheid van al t internetgewauwel trouwens..

ramseyjusticesupremecourt.jpg

Wat is nu het probleem dan.
Ik dacht bij de titel dat t zou gaan over de hersenloosheid van al t internet gewauwel trouwens..

Ja Google wat is jullie probleem? ik kan nu niet meer via mijn YouTube account op youtube nee dat moet nu via mijn adres van gmail en dat wil ik niet. Want dat wil ik gescheiden houden.

Laatst gewijzigd:
Ja Google wat is jullie probleem? ik kan nu niet meer via mijn YouTube account op youtube nee dat moet nu via mijn adres van gmail en dat wil ik niet. Want dat wil ik gescheiden houden.

Dat vind ik idd ook erg vervelend en je kunt dat niet wijzigen naar bijv. een hotmail adres. Ik heb 2 gmail accounts en ik moet in youtube telkens opnieuw inloggen omdat hij automatisch wil inloggen met het 2e gmail adres. Maar ja, het is nu eenmaal zo, weinig aan te doen dan óf deleten óf accepteren.

ik heb geen youtube account
kijk zo kan t ook hehe
zeikerds.. je maakt er toch gebruik van
anders doe je dat lekker niet of zo hehe

ik heb ook geen youtibe account, en sinds een maar maanden ook geen social media account meer...
en ik kan je zeggen ; het is heerlijk om jezelf te googlen en dan geen zoekresultaten te krijgen :D

social media vind ik wel handig....geregistreerd staan we nu toch al en big brother kijkt al geruime tijd met je mee.....wat ik veel erger vind is dat banken jou rekeningnummer en toegang tot je rekening geven aan bv de belastingdienst en het cjib....

Ik krijg de kriebels van Facebook, waar mensen hun eigen paparazzi zijn geworden,
en google is ook helemaal verkeerd bezig.
Als de infocalypse uitbarst gaan we nog een globale informatie-kater meemaken.
We hebben de meest ultra-sophisticated wereldwijde zoekmachine opgevoed, met zijn allen,
en wat blijken we te willen zien: de tieten van Lady Gaga!
Hahaha.

www.bing.com :mega:

Tsja ' ik beb het zat' ja op zich vind ik eigenlijk wel vervelend dat ik altijd maar dan ook altijd Native Instruments reclames krijg op Youtube, ongeacht met welke van mijn accounts ik ingelogd ben. Je wordt óók gevolgd waar je het niet wil, als je in Firefox 'volg mij niet' hebt aangevinkt maar meerdere gmail en youtube accounts hebt is Google slim genoeg om 1 + 2 + 3 op te tellen. Daarom Bing ik dus zoveel mogelijk, omdat het zonder account is. Het is verder een behoorlijk waardeloze zoekmachine maar de plaatjes zijn wel leuk, wat het wel een leuke startpagina maakt. Basic dingetjes vindt ie gewoon.

En gewoon niet klikken en negeren he die reclame, maar dat werkt al 15 jaar niet, de conclusie die men trekt uit "zo hé er klikt geen hond op ons bannertje" is 'dan moet onze banner meer opvallen" en aangezien iedereen dat denkt is internet hard op weg één grote kermisshow te worden.

ik heb geen youtube account
kijk zo kan t ook hehe
zeikerds.. je maakt er toch gebruik van
anders doe je dat lekker niet of zo hehe

ahh jij bent er zo 1, dacht altijd dat de klant altijd koning was. maar lang leve monopolyen kan je vragen wat je wilt. ik ga het skippen / deleten. weet niet wat voor een opleiding je hebt maar zal vast geen manager opleiding zijn of je werkt zelf in een bedrijf die aan monopoly doet. Ik kan het fout hebben sorry dan.

als je geen google wil gebruiken maar gewoon private wil zoeken kan je ook andere gebruiken. En dan geen Bing van microsoft maar bijvoorbeeld:

http://duckduckgo.com

https://www.ixquick.com/

je vind ook veel goede filmpjes op http://vimeo.com ipv youtube....

En facebook kan je ook gewoon weglaten en lekker naar buiten gaan, de studio in, met je vrienden echt afspreken ipv een chatsessie te hebben met elkaar.....

ik kan nu niet meer via mijn YouTube account op youtube nee dat moet nu via mijn adres van gmail en dat wil ik niet.
Je kan toch elk e-mail adres gebruiken wat je wil? Hoeft echt niet je gmail adres te zijn.

social media vind ik wel handig....geregistreerd staan we nu toch al en big brother kijkt al geruime tijd met je mee.....wat ik veel erger vind is dat banken jou rekeningnummer en toegang tot je rekening geven aan bv de belastingdienst en het cjib....

Weet je wel waarom dat is? Als de banken hiertoe niet verplicht waren dan zou iedereen het verkeerde spaarbedrag opgeven bij de belasting.... beetje nadenken is best moeilijk soms.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back