Google facebook Youtube, ik ben het goed zat.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik heb geen smartphone hoe vaak heb ik niet gehoord "jeetje wat heb jij een simpele telefoon je hebt niet eens internet erop"...

kansloos kuddegedrag, net als kinderen "kijk eens wat ik lekker heb en jij niet"

Laatst gewijzigd:
Precies al die nichterige smartphone homo's tell ém Bass!

ik heb geen smartphone hoe vaak heb ik niet gehoord "jeetje wat heb jij een simpele telefoon je hebt niet eens internet erop"...

kansloos kuddegedrag, net als kinderen "kijk eens wat ik lekker heb en jij niet"

Mijn telefoon kan ook niks behalve bellen, maar ik krijg er nooit opmerkingen over.

Mijn telefoon kan ook niks behalve bellen, maar ik krijg er nooit opmerkingen over.

das wel cool oldskool :okdan:
bovendien zal je dan wel normale collega's hebben

Ha, ja dat bedacht ik me ook net, met het werk wat ik nu doe wordt er naar andere dingen gekeken dan de afmetingen van mijn telefoon, namelijk de kwaliteit van mijn werk, maar ik snap goed wat je bedoelt..

Toen ik 5 jaar geleden een plasma kocht was ik een patser, nu heeft iedereen zo'n plat ding, en het grappige is dat ik er waarschijnlijk het minst om geef.. :D

Ik koop sowieso spul wat ik zelf leuk/nuttig vind en niet omdat iedereen het heeft of erbij wil horen.

Of dat nu iets is dat bijna niemand snapt of iets dat iedereen heeft en een hype is.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back