FabFilter Saturn !

Hoe komen jullie aan die 10% kortingcode? Ik heb pakkembeet 633 Fabfilter plugins maar nog nooit een code gehad, anders kan ik die ook hier dumpen zie je...

Code krijg je niet zelf, je vult email adres in van de ander, die krijgt de code en de rest gaat via de site.
Diegene die iemand aanbrengt krijgt dan weer 10 euro korting op zijn volgende aankoop en ik wil ook nog pro-Q halen dus .... :D
Als jij alle pluggins al hebt, heeft die korting geen zin. Misschien dat je hem daarom niet ziet ?

Code krijg je niet zelf, je vult email adres in van de ander, die krijgt de code en de rest gaat via de site.
Diegene die iemand aanbrengt krijgt dan weer 10 euro korting op zijn volgende aankoop en ik wil ook nog pro-Q halen dus .... :D
Als jij alle pluggins al hebt, heeft die korting geen zin. Misschien dat je hem daarom niet ziet ?

Ah ja, ik zie het, onderaan :D.... Nou PB mij dan ook maar voor 10% korting ;)

Ik heb de synths en de Pro-C en Pro-G niet van Fabfilter trouwens

Ben ook tot aanschaf overgegaan, ik moet zeggen de flexibiliteit en gemakkelijkheid van deze plugin is zeer goed.

de power van deze plugin zit toch echt wel in de GUI.

En daar is wat mij betreft niets mis mee.

de power van deze plugin zit toch echt wel in de GUI.

En daar is wat mij betreft niets mis mee.

Ja. dat is mij ook opgevallen, erg gebruiksvriendelijk en flexibel je krijgt alle mogelijkheden.

Die band pass is zo gemakkelijk en gebruikelijk kortom slimme proccesor.

Lekkere plug-in ! Alleen missertje dat je de bands niet kunt solo-en...

wat vinden jullie van saturn tov ohmicide? Ik heb nog maar even gespeeld met saturn, maar mijn gevoel zegt dat ohmicide net ff wat meer edge heeft, iets rauwer... alhoewel de interface van saturn echt super is!

Dat geldt eigenlijk voor alle Fabfilter plugins. De interface is prima, maar de sound is wel wat aan de cleane kant...

Volcano gebruik ik nog het meest. Ook vanwege de goede modulatie-mogelijkheden.

lkkr kant klare distortion ,..love multiband typos

Nu ook in mijn arsenaal.
Klinkt erg goed, en werkt erg fijn en overzichtelijk.
Aanrader.

hmz, twijfel, heb trash al in bezit, en die werkt prima, zal deze veel beter zijn? wel stuk goedkoper, maar dat geld had ik al uitgegeven.

Ik weet niet of die 10% actie nog steeds mogelijk is maar als iemand me kan matsen met een code zou dat geweldig zijn :) ??

Back