Na het voorstellen nu mijn eerste bericht (een eerste mijlpaal!).
Met betrekking tot de Korg Z1 die ik onlangs heb overgenomen, zit ik met het volgende:
Ik heb een PCMCIA converter met CompactFlash kaart aangeschaft. Die kaart heb ik door de Z1 laten formatteren. Daarna heb ik de patches vanuit de Z1 op de kaart geladen. Dat is mij gelukt op de 16 mogelijke banks.
Maar als ik de CompactFlash kaart op mijn laptop aansluit, krijg ik de melding van Windows dat de CompactFlash kaart niet door Windows gelezen kan worden en moet worden geformatteerd. Ik krijg dus niet de info die de Z1 op de kaart heeft geladen te zien.
Ik heb van internet enkele Z1 patches gedownload en zou die graag in de Z1 willen laden.
Ter vergelijking: De inhoud van de Smartmedia kaart van mijn Korg Triton LE is wel gewoon zowel in de Triton als op de laptop zichtbaar (PCG bestanden).
De werkwijze zoals beschreven in de Z1 manual lukt dus wel (het schrijven en lezen op de Z1), maar het lezen en schrijven van bestanden via de laptop op die kaart lukt dus niet.
Nu heb ik in dit Grote Korg Z1 Thread in een paar berichten gelezen dat men vrolijk bestanden heen en weer schrijft en leest, dus blijkbaar doe ik iets niet goed.
Wie kan mij verder op weg helpen?
Alvast bedankt!