openlucht festivals/ feesten

silvercloud

Stamgast
zyn er nog buiten feesten waar men nog naar toe gaat ondanks te pleuro , mindere kwaliteit aan muziek etc..

by my is het dance valley alweer voor de 7e keer wordt al byna een traditie of het nou regent of 30 graden celcius is
al doet de line up me niet echt hopen dat er veel onbekende artiesten zullen zyn

En ook de sfeer juist als het regent vind ik vele malen beter

Wie heeft ook zo zyn buiten feestjes met alle genoemde bezwaren ?

Afgelopen zondag naar Fields of Rock geweest... Helemaal fantastisch!
Beste band van de dag: Opeth!
Die band is echt GE-NI-AAL!!! Voor de nieuwsgierigen onder ons, zoek maar eens naar het nummer "The Drapery Falls" van het album Blackwater Park... Woei!

HET feest van het jaar voor mij:
Reggae Sundance in Eindhoven !!!!!
Relaxte sfeer, goeie muziek, altijd goed weer, lekker eten, veel drinken, enz. enz.

info: www.panic.nl

Niet echt een festival, maar wel outdoor en nog steeds supergaaf: The Loveparade Berlin!

Wave-gotik-treffen in Leipzig, Duitsland. Dat vind ik verreweg het leukste festival. Wellicht ga ik nog naar Metropolis om Interpol te zien. Verder nog het Komende Xtreactor festival, in de Ekko in Utrecht, maar daar moet ik deze keer zelf optreden (21 Juni). Ook loop ik er over te denken om naar Maschinenfest in Aachen (Dld) te gaan. Alle andere festivals zijn mij te mainstream. Zeker de groteren.

Re: openlucht festivals/ feesten

Origineel geplaatst door silvercloud
by my is het dance valley alweer voor de 7e keer wordt al byna een traditie of het nou regent of 30 graden celcius is

dance valley, daar zie je mij echt niet meer terug. 2 jaar geleden hebben ze het echt verpest.
vervoer heen was al om te huilen, maar de terugweg bestond uit 1 uur regen, 4 1/2 uur in de bus van spaarnewoude naar het station en vervolgens nog een half uur in de regen lopen omdat de bus in de fik vloog.

stelletje prutsers daar.

ja dance valley was een ramp dat jaar gelukkig had ik 5 edities ervoor meegemaakt en die waren wel toppie
vooral de sfeer

ik ga ze daarom ook niet veroordelen op een slechte editie

verder zie ik aan het aantal reaciesdat er toch nog genoeg te doen is in de zomer gelukkig gezien de algemene visie dat het allemaal zo slecht en commercieel zou zyn

ik heb hier boven toch wel een stel gele mooie festivals

Jaaaah festivals! :halleluja :halleluja

Weet iemand hoe dat dance-festival in (zuid?)Belgie heette, bij zo'n nostalgisch abdij geloof ik. Minder mainstream. Veel techno en electro.

Ik ben op zoek naar meer van die (kleinere) festivals die niet zo bekend zijn bij het grote publiek. Liefst wel eentje waar je kan kamperen.

Ik ga zeker naar het sundance festival in Eindhoven dit jaar!
Lijkt me tof om een van festival naar festival hop vakantie-tje te organiseren... (maar mijn budget is erg laag dit jaar, ivm mijn studio-uitbreiding!)

Nog meer goede tips voor de benelux, duitsland en frankrijk?

6 juli, limburg love parade in geleen

Vet feestje hoor! outdoor stampen rules

Ik weet nog hoe fijn t vorig jaar op t einde was stampen op michel de hey :)

Origineel geplaatst door maxdox
Jaaaah festivals! :halleluja :halleluja

Weet iemand hoe dat dance-festival in (zuid?)Belgie heette, bij zo'n nostalgisch abdij geloof ik. Minder mainstream. Veel techno en electro.

Ik ben op zoek naar meer van die (kleinere) festivals die niet zo bekend zijn bij het grote publiek. Liefst wel eentje waar je kan kamperen.

Ik ga zeker naar het sundance festival in Eindhoven dit jaar!
Lijkt me tof om een van festival naar festival hop vakantie-tje te organiseren... (maar mijn budget is erg laag dit jaar, ivm mijn studio-uitbreiding!)

Nog meer goede tips voor de benelux, duitsland en frankrijk?

jaaa, het dour festival wordt echt cool dit jaar volgens mij. www.dourfestival.be
misschien bedoel je die zelfs wel.
echt superveel goeds (van herbaliser, alec empire, jamie lidell, radioactive man tot biohazard en king crimson) en heel veel onbekends.
grote kans dat ik daar te vinden ben. redelijke prijzen ook wel, 57 eu voor 4 dagen.

Origineel geplaatst door cyan_circle
jaaa, het dour festival wordt echt cool dit jaar volgens mij. www.dourfestival.be
misschien bedoel je die zelfs wel.
echt superveel goeds (van herbaliser, alec empire, jamie lidell, radioactive man tot biohazard en king crimson) en heel veel onbekends.
grote kans dat ik daar te vinden ben. redelijke prijzen ook wel, 57 eu voor 4 dagen.

DOUR Jaah! ik zat net te bladeren op het forum, en kwam zo ook al op dat festival. Geweldig festival lijkt me dat, niet overdreven duur, en niet van die mega acts, waardoor het leuker wordt! Ik ga alles er aan doen om vrij te regelen! Volgens mij is dit lowlands zoals het zou moeten zijn!!

Ik bedoelde iets anders, iets kleiners, en echt alleen maar "*alternatieve*" dance (wel alle soorten en maten) Veel detroit artiesten kwamen daar. Bourges ofzo? Ik moet nog even verder zoeken.

TIP TIP TIP:
Ik heb een mooi overzicht met allerlei festivals gevonden:

KLIK HIER VOOR EEN LIJST VAN VEEEEEL FESTIVALS

:doei:

net defqon achter de rug, was echt super gaaf... voor mij voorlopig even voldoende :)

Net informeerde produx216 mij over:

Nature One in duitsland!!!

NatureOne festival

Wow wat een lineup!!!

Legowelt, technasia, Monika Kruse, Chris Liebing, Adam Beier, Justin Berkovi ..... openlucht festival van 2 dagen...

:dj: :dj: :dj:

Re: Re: openlucht festivals/ feesten

Re: Re: openlucht festivals/ feesten

Origineel geplaatst door cyan_circle
dance valley, daar zie je mij echt niet meer terug. 2 jaar geleden hebben ze het echt verpest.
vervoer heen was al om te huilen, maar de terugweg bestond uit 1 uur regen, 4 1/2 uur in de bus van spaarnewoude naar het station en vervolgens nog een half uur in de regen lopen omdat de bus in de fik vloog.

stelletje prutsers daar.

mensen kunnen echt zeuren soms hoe vaak maak je nou mee dat de bus waar je inzit in de fik vliegt?
maak je is wat mee is het weer niet goed.:kimono:

Dit jaar

Bevrijdigings festival Haarlem / Leeuwarden (gratis)
Beckenstijn Pop (gratis)
Impulz outdoor
Dance Valley (alleen omdat ik altijd een vrijkaart krijg, vindt het verder maar zo zo)
Lowlands (sinds 1995 trouw bezoeker)

Re: Re: Re: openlucht festivals/ feesten

Re: Re: Re: openlucht festivals/ feesten

Origineel geplaatst door EDP
mensen kunnen echt zeuren soms hoe vaak maak je nou mee dat de bus waar je inzit in de fik vliegt?
maak je is wat mee is het weer niet goed.:kimono:

tja dat jaar waren er gewoon te veel mensen om de verkeerde redenen in de vallyey

jaar daarop in de stromende regen
met maar 28000 aanwezig de sfeer was zoals het in het begin van de house was

heb nu heel wat leuke feesten in deze thread al voorby zien komen waarvan ik al een paar probeer in te plannen en hoop
dat ze ook een ryke historie zullen krygen

Back