Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
niet altijd even mijn smaak, maar soms erg goed de volgende artiest. Doet me denken Sandman.
YouTube- [HD] 2010 Wizack Twizack Spirit Molecule Dark Twisted Psy Trance Visuals - Official psytrance

WAS? nog steeds wel toch?

Tja ?! Troep nemen? Hoeft natuuk niet.. Maar? POPPIE D was een leuk feestje! En wie was de dj?Geen idee, ik volg het eigenlijk niet echt meer.
Elke keer troep nemen, nachten doorgaan, gehoorbeschadiging.. ben dat wel zat.
Alleen met oud&nieuw nog een feestje bezocht aan de pop dijkemaweg waar ook psy/goa werd gedraaid,
een vriend van me draaide er ( is nogal een goafreak ).
Was wel een ok/gezellig feestje, flink losgegaan.![]()
En wie was de dj?
niet altijd even mijn smaak, maar soms erg goed de volgende artiest. Doet me denken Sandman.
YouTube- [HD] 2010 Wizack Twizack Spirit Molecule Dark Twisted Psy Trance Visuals - Official psytrance

dat komt waarschijnlijk deels omdat mensen die tijd niet bewust hebben meegemaakt en niet pcies aanvoelen hoe die muziek bedoeld was, wat de achteriggende gedachte erbij was, en de (beperkte) techniek die van een nood een deugd maakte... het slechts namaken van een octaaf stuiterbasje, een kick en clap etc is nog geen italo...En als mensen bovenstaande stromingen proberen te maken lijkt het vaak op bestaande muziek en lijkt het weer heel inspiratieloos.