goa psytrance/

wie kent nog matsuri flying rhino
tip
sandman

allemaal natuurlijk 8) Sandman en Hallucinogen stonden ooit op newfrontier, en de mannen van TIP records. Daar heb ik ze waargenomen. 8o)[/QUOTE]

x dream wels gezien en idd new frontier wat n knal feestje was dat sandman live set:okdan:

simon posford shpongle/ halucinogen studio talkin

rajaram shows his ...shpongle stuff

raja ram

were in the fun buisnis ;

Laatst gewijzigd:

studio ;
shpongle recording "the god particle"....session 1

Er komt een nieuw Hallucinogen album. Zeer benieuwd. Ik hoop minder wacko dan de The Lone Deranger.

Ben naar Full Moon festival geweest was echt GEWELDIG, verder nog naar wat B2B psy party's in antwerpen geweest, en zou eigenlijk afgelopen zaterdag daar ook weer heen zijn gegaan (bizarre contact en nog wat).

Heb het ook nonstop geluisterd een tijd terug.

Vind het een relaxte scene met goedkope party's met topartiesten, heb ook zelf wel eens psytrance gemaakt maar maak nu alleen drum'n'bass en house en luister eigenlijk zelf ook nooit meer psy.

Het blijft wel een vette scene en vette muziek.

Full Moon Festival was maar 80 eur aan de deur (45 als je vroeg was met voorverkoop!!) voor 5 dagen 24/7 muziek! En goed eten, mooi gemaakt allemaal overal die UV versieringen en weet ik het allemaal die ze van tevoren met de hand gemaakt hebben, kan niks tegenop eigenlijk, voor bekendere muziek betaal je dat bijna voor 1 dag/paar artiesten.

386889_531696670202584_763916136_n.jpg

Njoy.

Ik ga ook elk jaar naar de fullmoon party op haadrin beach ko phangan in Thailand.
Echt knallen daar aan het strand met duizenden gekken die dronken en ver heen zijn.
Emmertje Thai brand whisky met coke voor €4,00 en geen entree.
Alhoewel de laatste keer moest ik €3,00 betalen maar dan kreeg je wel een gratis emmertje whisky :)

Hier is de fullmoon party toch wel geboren met de goa d&b bb enz.

January ga ik weer eens kijken als het niet weer mis gaat.

Back