King Fred II
Ouwe rot
Ik denk erover om een vocoder te kopen. Dus ik zou zeggen: doe eens een aanbod...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aangezien ik totaal geen weet heb van wat de verschillende vocoders kunnen, zou ik je willen vragen, een demonstratie daarvan te geven en die op Youtube te zetten. Of vraag ik dan teveel van je?Ik heb nog een Electrix Warpfactory staan, voor €175.
Ik heb even op Youtube gezocht naar "Electrix Warpfactory" en hoorde een duidelijke robotstem. Kan de stem daarmee ook wat natuurlijker klinken?

De Warpfactory is best een aardige vocoder, klinkt niet echt super analoog ofzo en de interne oscilator is niet de beste, maar jaag er een Juno6 doorheen als Carrier en er gaat een wereld voor je open. Of natuurlijk 'n andere analoge poly-synth.
Als je kijkt naar de prijs van de Warpfactory in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Korg VC-10 of Roland VP330, dan mag je natuurlijk geen wonderen verwachten van die van Electrix.
Ik vond de Warpfactory beter te verstaan dan de vocoder in de microkorg. Ik heb zelf nu een PAIA vocoder en die vind ik net wat romeriger dan die van Electrix, maar ook die van PAIA kan echt niet tippen aan bijvoorbeeld die VP330
Soms.Ik heb een demo van de Electro Harmonix V256 gezien en gehoord. Kan de Electrix Warpfactory qua geluid daartegenop? Of komt hij in de buurt?
Dude, je koopt een vocoder!!!!.......
![]()