Vic
Soldeerprofeet
Een moderner alternatief meschien? de roland VP550 of VP770
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu zal iemand me ervan moeten overtuigen dat €175 echt een goede prijs is, aangezien de Electro Harmonix V256 nieuw €184 kost.Ik heb nog een Electrix Warpfactory staan, voor €175.
Ik denk dat Trance-M me zal moeten overtuigen. Anders no deal.Ik heb nog een Electrix Warpfactory staan, voor €175.
In dit geval wel. Trance wil me een vocoder verkopen voor een prijs die nauwelijks lager ligt dan de nieuwprijs van een (kennelijk) gelijkwaardig model. Dan moet hij me toch eens duidelijk maken waarom zijn prijs een goede is.Iemand moet jou dus echt letterlijk iets aansmeren eerdat je het koopt ?!?
Interesse in mijn Akai Miniak?
Naast synth, ook een hele goede vocoder en door zijn meerdere filter-karakters (Oberheim, Roland, Moog, etc.) heb je veel controle over de uiteindelijke klank. Je bent niet gebonden aan slechts 1 filter, wat behoorlijk bepalend is voor je klank.
Nu zit ik met één probleem: ik heb al heel wat demofilmpjes bekeken, maar de vocoderfunctie is nog niet aan bod gekomen... En daar gaat het me vooral om: mijn stem vermengen met een instrument (ik neem aan dat een aangesloten geluidsbron ook mogelijk is?) zodat ik een heel koor kan zingen door de desbetreffende toetsen in te drukken.
maar is dat dan een typische robotstem?mijn stem vermengen met een instrument (ik neem aan dat een aangesloten geluidsbron ook mogelijk is?) zodat ik een heel koor kan zingen door de desbetreffende toetsen in te drukken.