Studio Electronics Boomstar

Lekker bassje! Demo is verder niet echt denderend, hopelijk binnenkort wat meer....

en ook op hun eigen site staan nu foto's...
Boomstar

....en beloven ze demo's een week na de NAMM.

We zijn inmiddels een jaar verder :D. Mijn enthousiasme is wel wat bekoeld inmiddels.

Waarom fabrikanten tegenwoordig producten aankondigen en vervolgens meer dan een jaar aan blijven modderen snap ik niet helemaal...

We zijn inmiddels een jaar verder . Mijn enthousiasme is wel wat bekoeld inmiddels.

Ik voel precies hetzelfde.
Ik heb in die tijd een MiniBrute aangeschaft (vergde ook wel wat van mijn geduld trouwens) en ik vind de mini MS20 een stuk interessanter op het moment.
Het aanbod is ondertussen behoorlijk vergroot en daarin zijn deze bakjes bij mij wat op de achtergrond verdrongen.
Bovendien schijnt Dave Smith ook met iets te komen op de NAMM....

Op hun site staat "Koop dit product" alleen heb ik me niet ingeschreven. dus verder kom ik niet.

Worden dit soort synths met discrete componenten nou gevuld met goedkope chinese elco's etc. of gaat daar kwaliteitsspul in?

of ist smd ?:Z

vin de se ..een flinke kandidaat;-]

Boomstar SE Namm 2013, eerste "echte" foto's ???

Attachments

• Boomstar.jpg
    Boomstar.jpg
    70,1 KB · Bekeken: 61
...en een filmpje van de NAMM.

klik

Ik vind hem zeker niet slecht klinken.

Ik denk dat ze best wel vet gaan klinken.

En voor iets meer dan de prijs van de "allerbeste synth" ooit gemaakt (Prophet 12) heb je ze alle vier! :)

Great sounding stuff!

Maar waar ik nu benieuwd naar ben. als je de ATC Xi of de oude zou kopen, heb je dan exact dezelfde filters en oscs?

ze klinken super goed zo te horen,niet onmogelijk ik er binnenhaal hier

toffe dingen, hopelijk brengt men een keyboardversie uit, dat genoeg plaats heeft voor de verschillende filters, maar aangezien men dat nog nooit gedaan heeft, zal het wel ni

...en een filmpje van de NAMM.

klik

Ik vind hem zeker niet slecht klinken.

sound technish weet niemand t nog

wel dat de atcanders klonk dan de se1x [die al lekker en raw kon klimnken ..de atc was wolliger / meer moogie

denk dat deze units egt pziez wat naarze deruit uit zien ..losse units met typical different filters en handson
[DUS ZONDER TOETSENTSTSTS] dat gezeur over toetsen ..zit toch midi / cv gate in???
:doei:
gwoon dikke freak boxjes

brz gwoon een arp bbomstar filterunit kopuh ,
klinkvettig en voor een sem is een alternatief al [arp byna niks ]

:doei:

Back