Kent iemand deze?

apollo

I love syntesaizer
Weet iemand soms welke deze synth is?

Attachments

• unknownsynth.jpg
    unknownsynth.jpg
    27,5 KB · Bekeken: 142
Origineel geplaatst door Synthesizer11
Ervaring mee?

ik heb er eens op mogen spelen in een muziekwinkel in Berlijn
er zitten kunstmatig opgewekte vrouwen- en mannenstemmen in en fluweelzachte strings zoals in de solina... en dat dan als carrier voor de vocoder... ik kreeg kippevel, traan in m'n oog en een krop in mijn keel...
heel aars had ik toen het geld er niet voor, wie weet ooit nog eens.

Ik denk eind jaren 70.
Hij staat ook nog op mijn verlanglijstje, Misschien komt het er dit jaar nog van:D

als een thread heet "kent iemand deze?" dan verwacht ik dat er in de thread ergens de woorden "dat is het broertje van deze!" terug te vinden zijn. dus dat doe ik nu dan maar even. 8o)

gebruikt Royksopp geloof ik ook. Klinkt echt heel mooi als je naar melody AM luisterd of naar live spul van hun!

waar komen de plaatjes eigenlijk vandaan?

groeten,
Rene

Origineel geplaatst door renehelmig
gebruikt Royksopp geloof ik ook. Klinkt echt heel mooi als je naar melody AM luisterd of naar live spul van hun!

waar komen de plaatjes eigenlijk vandaan?

groeten,
Rene

Komen een beetje van overal. :D Maar ik zoek het hele net af naar foto's van de optredens die Air gaf van Moonsafari. Eerlijk gezegd zoek ik al heel lang, maar heb ik nog niet veel foto's gevonden. Deze foto's zijn er 2 van. Mocht iemand trouwens opnames hebben van een moonsafari gig, je mag me altijd PBen

Jups de Roland VPR330 plus. Prachtige bak vind ik als ik hem zo op de genesis platen en bootlegs hoor. Maar aan de mellotron kan hij toch niet tippen (hij diende als replacement voor de mellotron van Tony B.)

ook veel gebruikt op de vroege muziek van Vangelis.
We hebben er ooit een in de groep gehad maar die is toen jammer genoeg verkocht.

Origineel geplaatst door Slipperman
Jups de Roland VPR330 plus. Prachtige bak vind ik als ik hem zo op de genesis platen en bootlegs hoor. Maar aan de mellotron
kan hij toch niet tippen (hij diende als replacement voor de mellotron van Tony B.)
[/QUOTE

Ook vaak gebruikt in nummers van Jamiroquai,en per toeval staat er een te koop!!>:|

Doe mij die 'upper female' maar. :D

Zou Laurie Anderson die ook gebruikt hebben? Die kon ook met vocoders overweg. ;)
Het laatst was ze te horen op de CD van Jarre. Twee synthfreaks bij elkaar. Machtig!

Back