Kent iemand deze?

Tja.. 1980 hè.. Toen waren wel meer dingen heel duur.

Weet soms iemand geluidsfragmentjes van die male of female voices staan? Of misschien kan iemand iets posten?

ik heb deze gehad en de module de svc 350,die overigens zonder strings en choirs was..
ik vond persoonlijk de svc leuker omdat je ook alle banden kon verstellen.

synthesizer11..je vroeg om een sample van de choirs...helaas heb ik ze niet gesampled.
maar weet dat ze standaard op van die roland analoog expansion boards zitten voor de jd 990 jv 1080 enz enz.

De VP330 Plus werd ook intensief gebruikt door Kitaro. Ik heb hem ermee bezig gezien tijdens een concert in het Koninklijk Circus in Brussel (voorstelling van de toenmalig nieuwe CD Kojiki) ... was indrukwekkend. Een instrument dat in staat was om geluiden de produceren die dicht tegen de strings en sommige koren lagen was de ACE TONE SY5 Multistring. Ik heb ooit zo'n ding bij me thuis gehad. Is erg zeldzaam maar bezit enkele toffe features (audio input zodat chorus en filtering ook voor externe bronnen konden gebruikt worden, drie onafhankelijke geluidsbanken die je ook nog eens apart met of zonder chorus kon schakelen). Ik heb de SY5 nooit meer ergens anders gezien.

Attachments

• multistring.jpg
    multistring.jpg
    36 KB · Bekeken: 117
Origineel geplaatst door udodance
ZO!, dat is een beste nieuwprijs : 295,000.00 Japan Yen = 2,116.70 EUR

Was de Yen in 1980 niet veel meer waard?

Back