JD990 en gear lust

Begin die 'oude' synth's terug sterk te waarderen,kijk maar naar de kronos,die heeft negen synthengines waar dat er vier zijn uit het verleden.
al-1 analog
Ms20 ex
polysix ex
mod7(dx verleden)

en toch heb ik ze liever los :)

Dag Bass,

We hebben het ondertussen allemaal zo'n beetje door dat wat jou betreft, de wereld best was blijven stilstaan rond pakweg 1985. De meesten onder ons zijn blij dat er, door de technologische evolutie sindsdien, flink wat synths bestaan die heel wat minder knoppen hebben maar heel wat meer mogelijkheden. De discussie begint stilaan wat vermoeiend te worden... Ik ruil mijn JD990 in elk geval bij voorkeur niet in voor een MS20.

Ten eerste de JD800 heeft zeker niet alle mogelijkheden van de 990 en ten tweede, hij zit niet in zo'n handig kastje dat ik netjes bijschuif in een 19'' rack, ik prefereer dus met stip de 990 boven de 800. Maar einde discussie aub, dit leidt nergens heen vrees ik...

Deze discussie moet niet te lang doorgaan eigenlijk.. Iedere keer als ik meer over de JD990 lees stijgt ie op mijn verlanglijstje.. Straks moet ik m nog gaan kopen ook :D

Back