welke synth is het?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ben je nu boos?

ik kan er gewoon erg slecht tegen dat mensen staan te verkondigen dat ze iets "weten" zonder t eigenlijk uberhaupt te onderbouwen,

en dan mag ik niet kritisch of sceptisch zijn?

naja, laten we dan maar ophouden..

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
lol!

en ik weet toevallig dat jij elke zaterdag in een roze konijnenpak obscene bewegingen maakt naar onschuldige voorbijgangers in de Kalverstraat!

mmm, ik hou wel van roze konijnpakken, die zitten zo lekker strak.
Maar dacht je hardop? Of zit je gewoon domweg in hyperspace te lullen? Of tegen wie heb je het nu eigenlijk?

:slotje:

wat egoistisch van je...

dus nu jij persoonlijk gaat worden verlang je nu dat er een slot op komt.terwijl de tread niet eens door je zelf gestart is?

wat zegt dat nu over je?

ach t was een flauwe grap van mij, en je reageert er anders op dan ik gehoopt had (niet luchtig iig)

laat verder maar :biertje:

Constateer ik nu dat zo'n beetje elke thread die ook maar naar trance ruikt in een ware slachting ontaard (is dat trouwens met dt???)

:D

ach t was een flauwe grap van mij, en je reageert er anders op dan ik gehoopt had (niet luchtig iig)

laat verder maar :biertje:

Volgens mij was het geen grap maar was je bloedserius.

Bezint eer men begint volgens een oud Hollandsch gezegede, vragen stellen kun je doen laat mensen in hun waarde
Anders ga je maar eerst 15 jaar bezig houden met muziek luisteren en kom dan maar terug.

komt denk ik een beetje omdat veel mensen trance zien als minderwaardig ofzo, weet t niet,

en de tranceliefhebbers pikken dat natuurlijk niet, ook neit dat hun helden afgeschilderd worden als stel lamme gasten die eigenlijk zelf niks kunnen

eigenlijk helemaal niet raar dus...

Origineel geplaatst door C738
Constateer ik nu dat zo'n beetje elke thread die ook maar naar trance ruikt in een ware slachting ontaard (is dat trouwens met dt???)

:D

Ja pubers schijnen enorm van Trance te houden ;)

Joking arround !! trance is wel leuk!!

:okdan:

Ik hou van electronische muziek. Ook goed trance heeft mijn waardering.

Ik weet 100 procent zeker dat Tiesto veel hulp krjgt bij z'n producties. Dat is een feit. Uit zeer betrouwbare bron weet ik dat. Niet zo iemand dat het weer van iemand anders heeft gehoord, maar iemand die Tiesto gewoon persoonlijk kent.

Respect voor iedereen, maar een feit is een feit. Valt niet over te discussieren toch ?

En doe maar een slotjes, is al lang offtopic toch ?

ik ontken ook zeker neit dat ie hulp krijgt, (hij zegt t zelf in zn interviews)

ik be-aam t juist, ik spreek alleen tegen dat ie zelf helemaal niks doet en ik stel dat hij toch t grootste aandeel heeft..

dank voor een onderbouwde uitspraak Niels :D

Ik zal voortaan wel even naar de spelling kijken. Wat een fouten. Helemaal alleen gedaan, zonder hulp. ;)

2enEenhalve pagina's van de 3 zijn offtopic. Derhalve komt er een olifant met een hele grote snuit en die blaast dit threadje uit.

Bij vragen/opmerkingen staan wij moderatoren via PB voor u klaar.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back