Snelkookbami
Sidechain everything!
hoe bedoel je, wat is er allemaal mis met een mac?Als we dan toch ruzie gaan maken, kunnen we dit topic dan ook niet verzieken met een goeie ouwe mac/windows discussie?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hoe bedoel je, wat is er allemaal mis met een mac?Als we dan toch ruzie gaan maken, kunnen we dit topic dan ook niet verzieken met een goeie ouwe mac/windows discussie?
![]()
hoe bedoel je, wat is er allemaal mis met een mac?
bij (chiptune) muziek, hoe zit dat met auteursrechten bij die speelautomaten ?
maar je uitgekooktheid begint zo langzamerhand erg voorspelbaar te worden, misschien moet je ff een nieuwe strategie aanmeten?Vreemd, ik geef toe dat ik iets niet kan en dan is het weer niet goed...
ik snap het achterliggend punt 100% maar in hoeverre heeft muziekjes maken al direct te maken met het over de streep trekken van iemand die daadwerkelijk een half maandsalaris in zo'n gokkast wil flikkeren? ...waar begint een dergelijke medewerking en waar nog (net) niet?Meewerken aan gokverslaving mij niet gezien.....................

ik snap het achterliggend punt 100% maar in hoeverre heeft muziekjes maken al direct te maken met het over de streep trekken van iemand die daadwerkelijk een half maandsalaris in zo'n gokkast wil flikkeren? ...waar begint een dergelijke medewerking en waar nog (net) niet?![]()
maar wat is sound design dan?
Speciaal voor de gamesindustrie zijn er tal van DVD's op de markt met duizenden geluiden .
Die game ontwikkel-bedrijven hebben sounddesigners in dienst die elk geluid custom-made voor elke game maken en bewerken. Als iedereen die DVD's gebruikt waar jij het over hebt dan klinkt elke game het zelfde.
Die DVD's zijn voor de consument gemaakt of voor pro's die geen tijd en budget hebben om met sound designers te werken.
Klopt het is een bestaand geluid bewerken en dan valt het onder custom-made ,
met de microfoon en een bandrecorder onder de arm naar buiten zoals vroeger doen ze nog zelden of het moet voor Hollywoodfilm zijn maar dan nog komt 95% uit de computer met voorgeprogrammeerde geluiden.

Hollywood gebruikt ook dezelfde libraries, Wardrums en Celtic flutes. Er zijn een paar grote spelers die cinematic Kontakt libraries maken. het actie moment cresendo geroffel van een Michael Bay film, ook allemaal hetzelfde, meestal valt het niet op omdat je in de film word gezogen, maar een hoop soundtracks zijn qua sound design en vaak zels qua phrases identiek nagenoeg identiek