Mixer laten schoonmaken

tim

Ouwe rot
Heb ik weer! laat ik nachtje mijn deur van mn kamer open staan vind de kat het nodig om vol over mijn mixer te kotsen!=( =( =( =( =( godver kut beest! maar nui heb ik mijn mixer uit elkaar geschorved en alles zo goed mogelijk schoongemakt alleen zitten de gelijdings draaidjes vol met plak shit dus reageren ze niet meer.. hoe kan ik dit oplossen?? Wegbrengen en laten schoon maken?? gelukig is er de rest er niet zo slecht aan toe...

Last edited by a moderator:
In ieder geval goed schoon laten maken ja. Maar verder ook goed na laten kijken, je weet nooit wat er door al dat maagzuur is weggevreten...

Wow, revenge of the killer CAT. Had je hem maar geen schop moeten verkopen die middag! :D

Nee, klote voor je.

Arv

Origineel geplaatst door ProtoHuman
In ieder geval goed schoon laten maken ja. Maar verder ook goed na laten kijken, je weet nooit wat er door al dat maagzuur is weggevreten...

Waar zou je zoiets heen kunnen brengen???

Een winkel met een goeie technische dienst. Maar het zit er dik in dat die hem ook naar de fabriek sturen, vooral als er veel dingen moeten worden vervangen. Ik ben bang dat dat nogal wat geldt gaat kosten....
'k leef met je mee

WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA MIJN KAT DOET DAT NOOIT :P

naja sorry...

Ermm weet niet maar ook door dat zelf openschroeven kan er iets niet goed zitten waardoor het niet werkt. heb gister ook mijn SC155 van binnen schoongemaakt maar ook wat vergeten en dus werkte hij niet (ik schrok me kapot :S )

Ik vind het serieus heel vervelend voor je, maar je wilt niet weten hoe ik hier op m'n werk akelig m'n best zit te doen om niet in lachen uit te barsten. :D

Maar het is natuurlijk helemaal niet grappig eigenlijk... :erm:

Ik ben echt zo flauw van dat beest!! was net eindelijk bezig met een nieuwe track krijg je zoiets.. en nu maar hopen dat het nog gefixed kan worden zonder de hoofdprijs te moeten betalen... mischien valt er iets met de verzekering te regelen..

Breng die kat daar ook gelijk maar heen, want die lijkt ook toe aan een reparatie.

Origineel geplaatst door jes303
Music Service Centrum
Maaszicht 16 6099 BT Beegden
Tel: 0475-572033

heb ik ooit mijn mixer laten repareren. lui zijn wel goed maar ook oerlangzaam.

Hebben die lui ook een website??

Gebruik je kat als fader !!
Werkt perfect, je moet alleen wel dat jankerig bijgeluid voor lief nemen...

Ik zou die kat in een opendoos stoppen en vervolgens veel eten tot je er misselijk van wordt en dan boven die doos hangen en je vinger in je keel steken en dat beest helemaal onderkotsenen en em lvervolgens ekker uitlachen :D

kat

kat

Wel vervelend voor je, maar hoe gaat het eigenlijk met je kat
gezien je erg boos bent?. Zo'n beest volgt alleen maar zijn instinct.
Die denkt ik ben misselijk en ik moet kosten. Die kijkt niet waar die opdat moment staat.
Ik doe mijn deur van mijn kamer dan ook altijd dicht als ik er niet ben.
Maar ze hebben gemiddeld ook niet zo'n interesse in mijn bureau.

Re: kat

Origineel geplaatst door Exzit
Wel vervelend voor je, maar hoe gaat het eigenlijk met je kat
gezien je erg boos bent?. Zo'n beest volgt alleen maar zijn instinct.
Die denkt ik ben misselijk en ik moet kosten. Die kijkt niet waar die opdat moment staat.

Wat heeft het nou voor n zin om die kat een trap te geven!? dus dat heb ik ook niet gedaan
t beest weet niet beter.. t's alleen een beetje lulig voor mij en mijn bank saldo!!!

Origineel geplaatst door Exzit
Zo'n beest volgt alleen maar zijn instinct.

<offtopic>
Nou, ik zou niet zo vertrouwen dat een kat altijd zijn intsinct volgt.... het zijn niet voor niets de meest mysterieuze beesten uit de geschiedenis! Katten gaan ALTIJD op de pagina van de krant zitten die je NET aan het lezen bent... en ook zoiets: in mijn middelbareschooltijd:
Mijn kat, een slim poesje, was superzindelijk, en toen moest ie opeens perse op mijn puntenkaart (soort tussentijds rapport) die notabene op mijn BURO lag pissen! Moest ik die ondertekent, en opgedroogd (hihi) weer teruginleveren aan mijn klasseleraar (die ik niet moest).... LOL
:okdan:

respect dus!

Ze voelen dat soort dingen gewoon aan denk ik dan... hihi

<offtopic>

Maar goed, het is lullig voor je.... en het stinkt! :r

..gelukkig was het maar een Behringer...:D

GRAPJUH...ik zou het ook kut vinden...

Effe je mengtafel loskoppelen van ALLES en een redelijk vochtige/natte doek gebruiken en over het gebied heen halen..
Mag best nat zijn zodat het water alles goed oplost..dat water verdampt wel weer...
Dan GOED laten drogen een paar dagen ofzo en volgens mij moet hij dan gewoon weer werken..

Dus een paar dagen geen muziek maken maar het kotsgebied nat maken en weer laten drogen...

een van de redenen dat ik geen huisdieren heb
ik heb eens op de kat van een vriendin gepast
die vond het leuk om z'n nagels in de conussen (coni :confused: ) van mijn speakers te zetten :(

Origineel geplaatst door Bass
..gelukkig was het maar een Behringer...:D

GRAPJUH...ik zou het ook kut vinden...

Effe je mengtafel loskoppelen van ALLES en een redelijk vochtige/natte doek gebruiken en over het gebied heen halen..
Mag best nat zijn zodat het water alles goed oplost..dat water verdampt wel weer...
Dan GOED laten drogen een paar dagen ofzo en volgens mij moet hij dan gewoon weer werken..

Dus een paar dagen geen muziek maken maar het kotsgebied nat maken en weer laten drogen...

Maar hoe kan ik tussen die faders komen?? wat dat is het ergste!! om ze nou allemaal los te solderen is ook weer zo iets. dus ik kan wel wat water over z'n print plaat heen??

Back