Mixer laten schoonmaken

Origineel geplaatst door Bass
..gelukkig was het maar een Behringer...:D

GRAPJUH...ik zou het ook kut vinden...

Effe je mengtafel loskoppelen van ALLES en een redelijk vochtige/natte doek gebruiken en over het gebied heen halen..
Mag best nat zijn zodat het water alles goed oplost..dat water verdampt wel weer...
Dan GOED laten drogen een paar dagen ofzo en volgens mij moet hij dan gewoon weer werken..

Dus een paar dagen geen muziek maken maar het kotsgebied nat maken en weer laten drogen...

Ik neem aan goed heet water (niet kokend natuurlijk) zodat het beter reinigt en sneller verdampt (?). Misschien is een scheut spiritus een oplossing? Geloof niet dat dit erg agressief is maar zorgt er wel voor dat het water sneller verdampt en het ontvet.

Damn, dit lijkt mij typisch een gevalletje total-loss!

Ik weet niet wat die mixer gekost heeft, maar ga er maar van uit dat als je hem wegbrengt je mischien wel meer kwijt bent dan een nieuwe!
Behringer spul is leuk zolang het werkt, maar je moet het zien als Ikea spul, is het verrot dan pleur je het weg en koop je een nieuwe :)

Katten en studio's gaan duidelijk niet samen, ik ben constant bezig kattenhaar uit m'n mengtafels te vissen.

Maar succes met je mengtafel!

By the way, water lijkt mij absoluut geen goede oplossing om schoon te maken, neem dan iets met alcohol, neem je zelf ook een paar slokken, dat verzacht de pijn! :)

Ik weet natuurlijk niet hoe jouw verzekering is/reageert.., maar die van mij vergoedt stiekem best veel! Ik zou 't gewoon opgeven!! Je betaalt niet voor niets premie.

En dan kunnen zij OOK eens lachen..
kat.jpg

[burp..]

Origineel geplaatst door Zoidsity(take2)
Ik weet natuurlijk niet hoe jouw verzekering is/reageert.., maar die van mij vergoedt stiekem best veel! Ik zou 't gewoon opgeven!! Je betaalt niet voor niets premie.

En dan kunnen zij OOK eens lachen..
kat.jpg

[burp..]

t's te proberen natuurlijk! you never know..

Zouden ze er intrappen als ik ermee terug naar de winkel ga en zeg dat ie het gewoon van de een op de andre dag het niet meer deed? want er zit nog wel garantie op..??

Nu maar hopen dat het schoon te krijgen is.
Maar dus ook die verzekering eens napluizen hoe dat weer zit. Want als je een nieuwe kan regelen is dat natuurlijk fijner.

En dan voortaan er maar een zeiltje over he.

Origineel geplaatst door tim
Zouden ze er intrappen als ik ermee terug naar de winkel ga en zeg dat ie het gewoon van de een op de andre dag het niet meer deed? want er zit nog wel garantie op..??

hahaha, terwijl ze in de winkel de hapklare kittekat brokjes tussen de faders terugvinden zeker? Stinkt dat ding niet enorm nu?

Origineel geplaatst door fuse
Nu maar hopen dat het schoon te krijgen is.
Maar dus ook die verzekering eens napluizen hoe dat weer zit. Want als je een nieuwe kan regelen is dat natuurlijk fijner.

En dan voortaan er maar een zeiltje over he.

Had het al nagevraagd bij mijn pappa maar die zijn dat dit niet gedekt, maar probeer het toch effe soms hebben ze een geeke bui!

Origineel geplaatst door BCA303
hahaha, terwijl ze in de winkel de hapklare kittekat brokjes tussen de faders terugvinden zeker? Stinkt dat ding niet enorm nu?

LOL! Ik dacht precies hetzelfde :) Zo'n waanzinnige damp die er vanaf slaat en dat ze dan ook nog even een dode muis tussen je faders vandaan trekken of zo... "Uhm, tja meneer... "

:D

Ik zou mijn tafel niet gaan "afwassen" en al helemaal niet met spiritus.

Openschroeven staat gelijk aan het vervallen van de garantie, check dus iig eerst je verzekering.
Mocht je leverancier het nog kunnen repareren dan heb je kans dat je huidige garantie ook gewoon door blijft lopen.

Heb deze thread ook even aan de "aanloopkat" van mijn ouders laten lezen, zijn reaktie spreekt voor zich :D

Attachments

• bambers.jpg
    bambers.jpg
    52,6 KB · Bekeken: 83
Origineel geplaatst door BCA303

Nee de stank valt nog wel redelijk mee alle brokjes en shit is er al allemaal al uitgehaalt alleen plak alles nog enorm! maar goed hij is al opengeschroefd dus weg garantie?

Had het al nagevraagd bij mijn pappa maar die zijn dat dit niet gedekt, maar probeer het toch effe soms hebben ze een geeke bui!

Bij mij had m'n huisdiertje d'r warmtelamp naar benee laten kledderen.. Resultaat: ik kwam thuis en zag geen hand voor ogen in de woonkamer van de rook! NET geen brand, maar ik had geen kwartiertje later thuis moeten komen ('t zaagsel was al aan 't gloeien..).
Uiteindelijke schde viel wel mee: een aantal plastic planten (in de kooi) gesmolten en ALLES stonk naar brandlucht!!!!!!
Maar de verzekering heeft van de plastic planten t/m de stomerij en "luchtverfrissers" betaald!!
Dus ik DENK dat dat (schoon)maken van je mixer ook wel gedekt zou zijn (afhankelijk v/d verzekeringsmaatschappij?).
Een nieuwe wordt misschien moeilijker te regelen, tenzij de reparatie kosten natuurlijk HOGER zijn..

Suk6!!

... maar goed hij is al opengeschroefd dus weg garantie?

Ik ben er bang voor...

Wat je nog zou kunnen doen is ergens een flesje pure alcohol scoren (geen contactspray!) en met een wattipje de boel voorzichtig schoon maken.

Een nieuwe wordt misschien moeilijker te regelen, tenzij de reparatie kosten natuurlijk HOGER zijn..

een welwillende verkoopmedewerker bij je favoriete kan wellicht een "offerte" regelen waaruit bovenstaande blijkt... is misschien wel beetje frauduleus, maar dan krijg je een nieuwe! (en mag je wellicht die andere ook nog houden!)

Just a thought...

Groet,
Roy

Bij mij had m'n huisdiertje d'r warmtelamp naar benee laten kledderen.. Resultaat: ik kwam thuis en zag geen hand voor ogen in de woonkamer van de rook! NET geen brand, maar ik had geen kwartiertje later thuis moeten komen ('t zaagsel was al aan 't gloeien..).
Uiteindelijke schde viel wel mee: een aantal plastic planten (in de kooi) gesmolten en ALLES stonk naar brandlucht!!!!!!
Maar de verzekering heeft van de plastic planten t/m de stomerij en "luchtverfrissers" betaald!!
Dus ik DENK dat dat (schoon)maken van je mixer ook wel gedekt zou zijn (afhankelijk v/d verzekeringsmaatschappij?).

Suk6!!

Zou mn vriendin over kunnen halen om het aan haar verzekering op te geven en zeggen dat ze er een glas cola in heeft laten donderen..?

Heb je geen papieren waaruit blijkt wat wel en wat niet door verzekering wordt gedekt? Ik bedoel, op wat voor manier de schade aan iets wordt of is toegebracht?

hmm... misschien eens aan een scheikundige vragen
zuren kan je neutraliseren met een base meen ik me nog te herinneren uit de schoolboeken...

Origineel geplaatst door bounce
hmm... misschien eens aan een scheikundige vragen
zuren kan je neutraliseren met een base meen ik me nog te herinneren uit de schoolboeken...

ja da kan. Alleen moet je de base toevoegen voordat je dat zuur ergens overheen flikkert. En dus niet eerst je mixer onder laten kotsen, het zuur effe goed op de printplaten laten inwerken en daarna nog eens een base er overheen. Zuur is nu wel uitgewerkt, base eroverheen en je krijgt de volgende reactie. Dan weet je in ieder geval zeker dat de mixer aan gort gaat. :r

Ik weet niet precies waar die printplaten e.d. van gemaakt zijn, maar ik ben bang dat dat zuur nogal wat aangericht kan hebben. Ik vrees het ergste....
;{

kun je nog t beste een buffer gebruiken,

water heeft een LICHT bufferende werking (of verkoop ik nu complete bull?)

of water en een beetje basisch spul erin mengen..

Back