Mixer laten schoonmaken

Ik kan me niet voorstellen dat het handig is om met 2 mixers te werken. Natuurlijk kan je wel je oude mixer gebruiken als distortion net zolang tot ie echt stuk is ... maar ja.. dat moet je maar willen.

ik zit deze thread maar es te lezen omdat ik gisteren met mijn domme kop een heel glas Erdinger WeissBier in mijn DJ-mixer heb gekiepert...die ligt nu dus te drogen in het afwasrekje in de keuken ;)
enniewee..ga em vandaag maar es openschroeven en fohnen, en dan paar dagen laten drogen.....bier is helaas geen water dus we gaan het meemaken, ik heb nog geen kortsluiting gehoord/gezien, maar het geluid begon ineens wel zachter te worden, dus helemaal lekker zal het wel nie meer zijn..gelukkig was het een behringertje, die zijn niet zo heel duur qua vervanging....

maarre ik moet toch ff iets kwijt hoor..als ik dat allemaal lees over de verzekering proberen te mis/gebruiken om de schade op iemand anders te kunnen verhalen..ten eerste is het gewoon oplichting, nix "creatief zijn", ten tweede is dit idd de grootste oorzaak van de stijging van verzekerings-premies..iedereen loopt de boel maar een beetje te flessen (vooral wintersport vakanties zijn populair om je fototoestel, ski's of zonnebril "kwijt te raken"), en dan wel heel raar opkijken als je weer meer premie moet betalen..ik snap soms echt niet hoe kortzichtig mensen kunnen zijn... dusse.....je moet zelf weten wat je doet, maar als jij probeert om via een vriend/vriendin de verzekering te laten betalen zit je *mij* en je andere forum-vriendjes te verneuken..niet doen dus....zo, dat moest ik ff kwijt ;)

Olaf

olaf

probeer de printplaat van de mixer met alcohol schoon te maken en zorg dat je niet met de alcohol over de rubbere delen gaat
laat wel de boel goed drogen en test hem dan eens uit
optische onderdelen kunnen met een ontvetter of vochtig doekje afgenomen kunnen worden
ik hoop niet dat het in de faders zit dan word het wel iets lastigger

succes

Origineel geplaatst door matrixxx
olaf

probeer de printplaat van de mixer met alcohol schoon te maken en zorg dat je niet met de alcohol over de rubbere delen gaat
laat wel de boel goed drogen en test hem dan eens uit
optische onderdelen kunnen met een ontvetter of vochtig doekje afgenomen kunnen worden
ik hoop niet dat het in de faders zit dan word het wel iets lastigger

succes

tzit overal..inclusief de faders....... helaas krijg ik em niet goed open, er is altijd precies 1 schroefje dat vervelend is, dat zo vast zit dat ie uitgevijld wordt door de schroevendraaier..koelote...

Hoe is het nu uiteindelijk afgelopen met beide mixers van deze thread?

Hmm met die verzekering ben ik 't wel met Olaf eens. Je kan het natuurlijk proberen, wie weet krijg je geld los.. MAAR!!!!! als je door de mand valt met je oplichting kom je op een "zwarte lijst" en is er geen verzekeraar meer die jou nog ergens voor gaat verzekeren. Als je erover nadenkt is dat best wel een groot risico..voor de rest van je leven geen brandverzekering meer bijvoorbeeld.

Eh.. dat van die zwarte lijst weet ik niet uit eigen ervaring maar van m'n zus die ruim twintig jaar in de verzekeringswereld gewerkt heeft. Die zal het dus wel weten neem ik aan.

Het beste met die mixers!

Iggy

Back