Buyaf
Stamgast
Hallo medemensen!
Zit me nu al tijden scheel zoeken, te verlekkeren en te vergelijken met/aan synths!
Het lukt mij echter niet om eens een keer fatsoenlijk geld opzij te leggen maar volgende maand (of eigenlijk de 23e of 24, studiefinanciering
) is het zover, de grens van 200 euro wat ik opzij kan leggen zal bereikt/overschreden zijn!
Heb zelf al zitten kijken naar een Yamaha DX7, mooi ding, mooie functies enz en voor rond de 200 Euro zie ik hem soms voorbijkomen op het internet en zo zijn er vele synths die soms voor een mooie prijs weg gaan!
het kan natuurlijk maarzo zijn dat ik een pareltje over het hoofd zie dus bij deze:
bekend met een mooie (super)goede synth die eigenlijk niets kost? Post hem dan alstublieft hier, misschien zelfs met een doorverwijzing naar de marktplaats!? (als dat mag).
Misschien dat meerderen hierbij gebaat zijn en er meerdere mensen wat aan hebben
Zit me nu al tijden scheel zoeken, te verlekkeren en te vergelijken met/aan synths!
Het lukt mij echter niet om eens een keer fatsoenlijk geld opzij te leggen maar volgende maand (of eigenlijk de 23e of 24, studiefinanciering
) is het zover, de grens van 200 euro wat ik opzij kan leggen zal bereikt/overschreden zijn!Heb zelf al zitten kijken naar een Yamaha DX7, mooi ding, mooie functies enz en voor rond de 200 Euro zie ik hem soms voorbijkomen op het internet en zo zijn er vele synths die soms voor een mooie prijs weg gaan!
het kan natuurlijk maarzo zijn dat ik een pareltje over het hoofd zie dus bij deze:
bekend met een mooie (super)goede synth die eigenlijk niets kost? Post hem dan alstublieft hier, misschien zelfs met een doorverwijzing naar de marktplaats!? (als dat mag).
Misschien dat meerderen hierbij gebaat zijn en er meerdere mensen wat aan hebben