[Sounddesign Forum] access virus

redje

knoppengod
[Sounddesign Forum] access virus,

het heeft bij mij wel baat gehad, om een klein beetje te leren over sounddesign, hoe bepaalde geluiden gemaakt worden, want daar had ik nog weinig kaas van gegeten, wie weet hebben jullie hier ook wat aan, erg leerzaam iig.:okdan:

[Sounddesign Forum] access virus: http://www.sunesha.nu/virusforum

Eerlijk gezegd vind ik dat forum juist niet erg goed. Weinig mensen die echt verstand van zaken hebben vind ik. Echt van die topics als "hoe maak ik de leadsound van die en die commerciele hit".

Om vervolgens geen echte synthtechnische aanwijzingen te krijgen.

Ik vond en vind het een slecht forum. Kun je beter hier stellen zulk soort vragen. De VIrus is gewoon een subtractieve synth, dus iedereen die ervaring heeft met deze synthesevorm zou daar iets over moeten kunnen zeggen.

klopt, maar hier wordt er relatief weinig aandacht besteed aan sounddesign, terwijl dat juist ook erg belangrijk is. Wellicht kunnen we er een nieuw topic over starten, ik kan me herinneren dat in de handleiding van de jp8080 ooit stond hoe je basic geluiden kon maken als bass, lead, pad, string, etc........Misschien kunnen we inderdaad op dit forum er wat meer aandacht aan besteden en wat geluiden posten, kijken of mensen ze na kunnen maken of weten hoe ze in elkaar zitten, want vaak grijp ik nog in het niet.

Back