Nieuw nummer met Animoog en Nanostudio op de Ipad

Ik sequence alles in Nanostudio. Niet alle melodieën zijn met de Animoog gemaakt, enkelen ook met de Eden synth in Nanostudio. Moet nog steeds me midikeyboard eens aan de Ipad hangen, nog steeds niet gedaan.

Verder raad ik iedereen die een Ipad heeft aan om Animoog te kopen, misschien nu even niet aangezien hij nu €23,99 kost, ik heb em voor €0,79 aangeschaft. De prijs schommelt nogal dus hou het in de gaten!

Dat van die snaredrums hoor ik steeds vaker, moet ook zeggen dat ze gisteren ook veel harder klonken bij een vriend van me over zijn speakers dan bij mijzelf.

Waarde vakbroeder,

Ik vind het idee zer geslaagd, evenals het grootste deel van de uitvoering ervan. Die snaredrum vind ik juist uitstekend passen. De groove is ook fijn gemaakt.

Twee puntjes van kritiek:

- af en toe gebruik je een pitch bend op de lead, da's jammer. Maakt het voor mij net iets te cheap.
- geluid van de lead vind ik te dun. Daar mag best een heel dikke sound voor gebruikt worden.

Verder fijne track!

:okdan: :okdan: :okdan:

Vind 'm erg lekker!!

Hier klinkt de snare wel okee (Logitech PC-2.1 setje) niet te overheersend.
Lead vind ik wel goed zo qua dunheid: dan is het verschil tussen de baslijn en de lead lekker duidelijk.

Behalve dat dunne tuu duu dat zo van de rechter speaker overgaat naar de linker vind ik hem vet.

Leuke track , zou naar het einde eventueel nog wel een ander lead-lijntje kunnen gebruiken of iets dergelijks , maar mooie sfeer en groove !

Bedankt voor alle reacties! Krijg het idee dat de track overwegend vet gevonden wordt :mega:

Verder merk ik dat iedereen wel iets heeft aan te merken op het nummer maar ik denk dat dat een kwestie van smaak is.

Nu weer verder met de volgende track, de Animoog krijgt zeker weer een grote rol in deze 8)

Back