Vrijmarkt 2012, nog leuke zooi gescoord?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

EVO

Hapje?
Een sony portable cd speler voor €0,25.
Doet het prima.
Verder in Gorinchem veel zooi, weinig bruikbaars...
Iemand wél een vette deal gemaakt?

twee vazen voor mijn vrouw, waarvan er een afgekeurd werdt, en in de vuilnisbak belande...
verder wel een hele berg casio keyboardjes gezien voor weinig, maar die fase hebbik wel gehad..:okdan:
en een fles rode wijn uit 1984, die ga ik vanavond eens even openmaken om te kijken of het wat is.

:mega:

Teleurstellend weinig platen voor het sampelen, aanbod neemt schrikbarend af elk jaar. Jammer...

Ik had wel behoorlijk veel platen. En 2 Gemini cdj's + dj miixer voor 2 tientjes. Geen top gear, maar wel een leuke deal.

oja en ik zag een Siel px jr voor 50, heb m maar laten liggen

In 024 gekocht: nostalgisch Tetris-gamecomputertje + een Casio SK-bak

Veel gezien: mixertjes/eq's/karaoke-echo's/vinyl/toy keyboards, nix bijzonderz en een grote Lesley-speaker (te lomp om mee te nemen)

Siel px jr voor 50 e is handelaarsprijs... tsss :stupid

Ik zou niet te lang kijken naar die wijn nadat je hem hebt opengemaakt, maar gewoon lekker er van proeven. :P

nou, dat ga ik zeker doen, ik hoop wel dat hij nog goed is.....:okdan:

:koffie:

Ik had het samen met Niels van 1.5 jaar oud en 39 graden koorts wel gehad na zo'n 15 minuten.

oja en ik zag een Siel px jr voor 50, heb m maar laten liggen

rotterdam? ik heb er ook eentje zien staan en laten liggen.
Ook een vintage preamp van Italiaanse makelij laten liggen. was me te duur maar achteraf toch een beetje spijt van.
oja een dmx lichttafeltje gescored. kijken of ik daarmee over weg kan.

Casiotone SA-8 voor 2,50.

En, relatief, voor een berg meer aan Lego en Playmobil. Tja...

Dit jaar niet naar de vrijmarkt geweest, maar er kwamen wel de hele tijd allemaal lui voorbij met TB303's en MS20's onder hun arm en een superbrede grijns op hun gezicht..

Gewoon gedaan alsof het niet echt was.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back