glennplumber
Kneed je synth
Hallo forumgangers,
Vraagje aan de macbook gebruikers
Omdat ik graag weer live wil gaan en binnenkort een erg leuke booking heb. Ben ik opzoek naar een macbook voor op het podium. Omdat ik niet gelijk 2000,- te besteden heb voor een nieuwe I7 ben ik een beetje rond gaan kijken naar wat er 2de hands op de markt is.
Waar ik eigenlijk naar opzoek ben is naar een tabel of manier om te bepalen hoeveel audiosporen een macbook kan draaien. Misschien een tabel op processor en het haalbare aantal audiosporen? Of iets in die geest? Is dat er ... bestaat dat dan hoor ik het graag!
De bedoeling is dus om als ik een leuke 2dehandse tegen kom ik kan bepalen of het met die macbook haalbaar is voor mn liveset.
Thx!
Vraagje aan de macbook gebruikers
Omdat ik graag weer live wil gaan en binnenkort een erg leuke booking heb. Ben ik opzoek naar een macbook voor op het podium. Omdat ik niet gelijk 2000,- te besteden heb voor een nieuwe I7 ben ik een beetje rond gaan kijken naar wat er 2de hands op de markt is. Waar ik eigenlijk naar opzoek ben is naar een tabel of manier om te bepalen hoeveel audiosporen een macbook kan draaien. Misschien een tabel op processor en het haalbare aantal audiosporen? Of iets in die geest? Is dat er ... bestaat dat dan hoor ik het graag!
De bedoeling is dus om als ik een leuke 2dehandse tegen kom ik kan bepalen of het met die macbook haalbaar is voor mn liveset.
Thx!