[track] Heroes Anthem (idm)

isnieZot

HAKKEUH!!!!!
ja hier een nieuw trackie.
theeft een 8bit-achtig gevoel.
kzou hem eigelijk wel wat langer moeten maken
maar als ik hem langer maak dan komt hij me nogal
stroef over....

heroes anthem

greets isnieZot

Hij begint heel wijs en veelbelovend (die hihats zjin erg vet) de melodie begint ook goed. Na een minuut of zo wordt ie echter een beetje stuurloos en daarom minder interessant. Het is dan niet meer zo goed te volgen wat er gebeurt. Nou kan dat heel vet zijn zoals op RDJ album van aphex twin of de betere wause squarepusher tracks maar daar zit blijkbaar toch net een bepaalde touch in die er voor zorgt dat de stuurloosheid wel vet blijft, als het ware.... mijn tip zou zijn om te proberen de stuurloosheid wat meer te controleren als je begrijpt wat ik bedoel

mooi
maar ik mis iets in de melody..; de zo typische idm melodieuse verandering die meestal zo ontroerend werkt.
is wel een leuke track maar na een tijdje wordt hij echt wel saai, deels door de melody, deels door de beat die niet lekker "rolt". Weet niet hoe ik het moet uilteggen, maar zelfs stukgehakte beats kunnen soms echt vloeiend elkaar opeenvolgen, en hier is dit niet volledig het geval

anders wel cool :okdan:

ja de beats rollen niet echt maar ik wou het deels ook zo een beetje houden.
maar misschien verdringt hij de melodie teveel. ben bezig aan een herwerking.
:)

greets isnieZot

Hmm ik ben niet intelligent genoeg hiervoor..:dubbel:

..not my taste...

ok kheb een volledig nieuw einde gemaakt voor de track. de outro is
niet meer gelijk aan de intro en ik heb ook de beats wat aangepast.
link is hetzelfde als hierboven.
misschien klinkt hij nu wat intelligenter??

greets isnieZot

kheb nog maar eens het middenstuk veranderd en ik denk dat ik er nu
wel mee ga stoppen, kwor der zot van :stupid
link is hetzelfde als hierboven.

greets isnieZot

Wat mij betreft klinkt het goed hoor. Doet me een beetje aan BOC denken, en ook wel aan Lusine Icl. Beats zijn lekker gebroken, en er zit lekker veel contrapunt in. Persoonlijk vind ik de eerste versie het leukst, omdat de beats daar scherper in zijn. Bij de twee anderen zit dat weer meer op de achtergrond, maar al met al een leuke track, in alle drie de uitvoeringen.

Back