Het DSF zomerhitfestival...

foxenberg

This really pisses me off
Medeforummers,

Het leek mij een leuk idee om weer eens een contest in het leven te blazen. En dit keer onder het motto; maak een lekker zomers plaatje, want de zon laat zich ook niet echt zien. En beetje in de stijl van, tja, verzin maar wat, maar het moet wel lekker zomers klinken...

Ik dacht zelf aan 3 weken de tijd om het in elkaar te zetten, waarna de strenge edoch rechtvaardige jurering kan plaatsvinden. Vinden jullie dit een oke-idee, doe dan lekker mee...

Veel succes... *D

Laatst gewijzigd:
Baldrick, I have a plan so cunning, it will cut you in the fingers!

I'm in!

tussentijdse evaluatie

tussentijdse evaluatie

Tot nu toe doen dus mee:

C738
PjotrG
Delon
Arv
Foxenberg

:okdan:

Maandag 14 juli om 24.00 uur sluit de contest, dus er is nog zat tijd om je aan te melden als potentiële winnaar van de felbegeerde, eeuwigdurende Synthforum eer... Als er mensen zijn die hun track afhebben, kunnen ze die bij mij op de FTP posten en dan worden 14 juli alle tracks -overzichtelijk- op mijn site geplaatst. Vanavond zal ik het adres van de FTP posten... Vanaf dinsdag 15 juli kan elk forumlid een week lang 1 t/m 5 punten aan een nummer toekennen... Uiteraard zijn de deelnemers zelf, uitgesloten van stemming 8)

Fox.

Laatst gewijzigd:
Ip adres

Ip adres

Folks,

Hierbij het ip-adres voor het uploaden van je track, je moet daar wel ff een ftp-cliënt voor gebruiken, maar dat zal voor de meesten geen probleem zijn.

213.10.100.214, port 21

Gooi er ook ff een klein teksfiletje bij waarin je zet wat je aan spullen hebt gebruikt (met uiteraard wel je naam daarin vermeld).

Fox.

Zo, ik ben even een tijdje weg geweest, maar dit lijkt me een prima idee!

Ik doe ook mee als 't kan, ben toevallig net met iets zomers bezig.

Waging

Waging

Ik zal me er ook een beetje tegenaan wagen.. wie weet wat er uitkomt.

Synthforum.nl kan wel webruimte ter beschikking stellen voor het afluisteren/beoordelen van de tracks als ze allemaal af zijn.

Mooi, dat gaat goed :D

Voorlopige deelnemers:

C738
PjotrG
Delon
Arv
Slipperman
Rino
ShortWave
Craz
Foxenberg

Craz, ik had al een pagina op mijn domein hiervoor geserveerd, maar als het via SF kan, vind ik dat ook meer dan prima :)
Is misschien inderdaad makkelijker met de puntentelling...

Oh enne, nog steeds iedereen veel succes toegewenst *D

leuke contest :)

Zal poging wagen maar kans is 90% dat het op niets uitdraait gezien m'n huidige setup,
dus count me in maar niet officieel ;)

Back