Het DSF zomerhitfestival...

Webruimte

Webruimte

Hela.. sorry voor de late reactie..

Ik kan zonder meer webruimte beschikbaar stellen. Als alle tracks af zijn, dan zal ik ze in overleg met de organisator van dit gebeuren op onze server neerzetten.

Met een secure-upload mogelijkheid ben ik nog bezig.. info volgt zodra ik die heb ;)

Re: Webruimte

Re: Webruimte

Origineel geplaatst door CraZ
Met een secure-upload mogelijkheid ben ik nog bezig.. info volgt zodra ik die heb ;)

Ik neem aan dat je bedoelt dat IK dan alle tracks naar jullie server upload, of dat de contestants dat zelf doen. Op deze manier wordt het wel erg onoverzichtelijk. Een aantal mensen hebben nl. hun track al op mijn ftp gezet... :)

Cheers,
Fox.

M'n track is af!

edit!

gaat niet helemaal goed hiero! :confused:

drukte 2 keer op enter en bam! dubbel postje :confused:

iig, mn track is dus af, en heb hem bij iemand anders ff ge-upped naar mn Webspace (want thuis heb ik probs met mn upload :() dus als ik stuur je wel ff een PM'tje, zodat je hem er af kan halen.

Alleen, is het probleem dat de sequencing hier niet helemaal goed ging. Tis minimaal, maar je hoort wat dingen hier en daar (dat er gewoon geluid ontbreekt). Ik weet niet waar het aan ligt, maargoed, ik ben het aan het fixen, hopelijk kan ik het nog af krijgen.

Voorlopig dus ff deze versie.

haha, ja ging niet helemaal goed :P

iig, ik PMje ff de URL waar ie staat, dan kan je hem bij de rest plaatsen :)

Ik had die 1 post ff ge-edit, daar kan je lezen dat ik upload probs heb ;)

kloar, ben ant uploaden :) happygabbah.zip ;) Geen muzikaal hoogstandje maar wel *D HAPPY DE PEPPI ! *D en d'r zit een txt bij met omschrijving :P

ben die van mij aan het re-recorden/masteren, hopelijk wil het allemaal een beetje lukken, zodat ik een beter afgemixed exemplaar ertussen kan stoppen.

Ik hoop hem om 2200 online te hebben, maar moet ff kijken of mn upload al een beetje meewerkt :)

Als quifster maar niet mee doet want dan is de nummer 1 al weer bijna zeker voor de contest begint;-)

Back