Mailbox spam SF neuroot

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
Hoi,

Ik wordt al geruime tijd via mijn mail lastig gevallen door een persoon van dit forum.
Aangezien hij te laf is om mij gewoon te benaderen als hij een probleem met mij heeft open ik dit topic om hem toch aan te kunnen spreken...

Ik denk dat je hulp nodig hebt met de problemen in je hoofd. Welk gezond mens neemt nu de tijd en de moeite om elke keer als ik in een topic iets typt wat je niet bevalt mij via de mail met allerlei onzin te bestoken.
Het doet mij persoonlijk niets, alles verdwijnt in de prullenbak, waar verputs je je tijd aan?
Ik heb gewoon medelijden met je, ga eens met iemand praten en probeer van je ziekelijke gedrag af te komen. Een welgemeende tip van mij aan jou.

Een fijne dag verder.

Ik weet het niet, het valt mij wel op dat zijn zere plek vooral beroerd word als ik in bepaalde topic's reply.
Waaronder die van jou Raphie......laatst die over wat dozen die een plekje nodig hadden en wat synthprijs gerelateerde topic's.
Ik meen het dat je als je dit soort gedrag vertoont een bezoekje aan de dokter geen kwaad kan, deze persoon heeft gewoon hulp nodig. Ik merk dat er veel frustraties in hem zitten die hij met normaal communiceren niet tot uiting kan brengen en dan overgaat tot dit soort gedrag. Wie je ook bent ga eens aan de slag met jezelf. Met mensen lastig vallen per mail voel je je aan het einde van de dag geen steek beter.
Ik ben trouwens niet het enige mikpunt, ben op de hoogte van nog één ander persoon wiens mailbox weleens volzit met zooi.

Je kunt PMs ook reporten volgens mij, is het niet beter dit eerst even naar de moderators door te spelen?

Lijkt me wel ja. Je kan het wel eens niet met mensen eens zijn, ben ik ook wel eens niet, maar PM's terroriseren is not done natuurlijk

Het doet je niks maar je opent wel dit topic?

effe melden bij de moderatoren, lijkt me wel handig, zeker als ie het vaker doet....
daarna filteren , als dat kan.
tja , zal wel niet verder zijn gekomen dan een casiootje als analoge synth.

effe melden bij de moderatoren, lijkt me wel handig, zeker als ie het vaker doet.....

Jeps... nog geen melding binnen gekregen.
Dus eventueel de berichten /naam van de onruststoker.
En a.u.b niet via een "kwalijk bericht"

Nu gaat het modteam zich natuurlijk niet in een p.b wisseling mengen.[ p.b = persoonlijk bericht]
Maar bij een spammer of een echt "vervelend" mannetje [seksistisch/ discriminerend/of andere situaties die ook in de FAQ aangehaald worden ] kunnen we zo'n iemand wel weren.

Ook voor alle anderen die zo iets meemaken .
Log alles , en ga niet op hetzelfde niveau in verweer.
Ik bedoel hiermee pb- ik vind jou soms dom reageren .... p.b terug - ik vind jou een stuk achtereind van een #$%^ .... enzovoort ......... mja, dan is het moeilijk om daarna nog een actie vanuit het modteam te doen. :)

Het doet je niks maar je opent wel dit topic?

Ja, is dat raar dan? Ik heb in principe best wel medelijden met de persoon en ik hoop hem op deze manier te helpen met zichzelf.....

En het gaat hier niet over pm's, maar over mails via mijn mailaccount die hier op synthforum opgegeven staat.
Bijvoorbeeld 700 keer mijn soundcloud password willen wijzigen, daar krijg ik dan per mail melding van.
Ergens denkt degene die dit doet dat hij grappig/stoer/narrig bezig is, maar een normaal persoon doet dat soort dingen niet. Dan wordt het toch tijd dat je bij jezelf te rade moet gaan waar je nou werkelijk mee bezig bent.

Tja er lopen hier een aantal malloten rond die heel veel aandacht nodig hebben en de meest vreemde dingen lopen te doen daar voor. Volgens mij wordt de sfeer er hier ook aardig door verzuurd. Ik moet in ieder geval zeggen dat het laatste jaar, de laatste twee jaar het steeds minder gezellig begint te worden.

Ik hoor echt de raarste dingen de laatste tijd....

Ja, is dat raar dan? Ik heb in principe best wel medelijden met de persoon en ik hoop hem op deze manier te helpen met zichzelf.....

En het gaat hier niet over pm's, maar over mails via mijn mailaccount die hier op synthforum opgegeven staat.

Kun je niet de binnenkomende mails filteren? In de meeste mailaccounts kun je gewoon instellen dat je mails van "die" persoon blokkeert, dan komen ze niet eens binnen je mailbox. Of zetten als "ongewenst". Maar dat geldt alleen bij een persoonlijk mailadres, als je de berichten krijgt vanuit hier op je mail dan weet ik niet eerlijk gezegd hoe je het best kunt aanpakken, het beste is altijd zo veel mogelijk ignoreren/verwijderen. Op een bepaald moment houdt er op.

Een andere mogelijkheid is, als het te ver gaat, gewoon aangifte bij de politie doen; het IP is niet zo moeilijk te vinden.

Het is inderdaad vervelend, maar je kunt weinig aan doen. Die persoon komt waarschijnlijk de deur uit nooit.

Sterkte Brz, misschien ook aangifte doen (al weet ik niet of dat helpt in Nederland anno nu) maar vervelend en vooral kinderachtig dit.

De persoon verstopt zichzelf goed, daar is al achteraangegaan:)
Was in het begin ook wel een beetje pissed off, dat is er nu wel een vanaf.
Het gaat me hier ook niet om degene te pakken ofzo, ik wil deze persoon laten inzien dat dat wat hij doet ziekelijk overkomt. Als hij denkt dat dit normaal gedrag is dan wil ik hem wel helpen door te zeggen dat het niet normaal is.
Heb je een probleem met me, pm me zeg wat er is een wees er klaar mee, maar dat durft deze persoon niet en dat is jammer voor hem.
Zoek hulp en geniet van het leven..

Heb je een probleem met me, pm me zeg wat er is een wees er klaar mee

precies ! en verkoop die casio of ruil hem voor een korg monotron of zo. meteen een stuk minder zielig.

Denk het beste geen aandacht aan schenken. Volgens mij is dat wat die wilt als zo lees...

De persoon verstopt zichzelf goed, daar is al achteraangegaan:)
Was in het begin ook wel een beetje pissed off, dat is er nu wel een vanaf.
Het gaat me hier ook niet om degene te pakken ofzo, ik wil deze persoon laten inzien dat dat wat hij doet ziekelijk overkomt. Als hij denkt dat dit normaal gedrag is dan wil ik hem wel helpen door te zeggen dat het niet normaal is.
Heb je een probleem met me, pm me zeg wat er is een wees er klaar mee, maar dat durft deze persoon niet en dat is jammer voor hem.

5JAARTERUGZOIETS GEHAD ..OM EEN VERKOOP VAN IETS ..watniet door ging ,
WAT LAATK EFFE INT MIDDEN ...
bleef ook .3x perdag ...dingen sturen in pb ...

begryp datjouw stalkerij anders is;-] mail gericht daslastiger

2012 einde der tijden;-]:mega:
:engel:

Maar wie is het nou? :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back