Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, is dat raar dan? Ik heb in principe best wel medelijden met de persoon en ik hoop hem op deze manier te helpen met zichzelf.....
En het gaat hier niet over pm's, maar over mails via mijn mailaccount die hier op synthforum opgegeven staat.
Bijvoorbeeld 700 keer mijn soundcloud password willen wijzigen, daar krijg ik dan per mail melding van.
Ergens denkt degene die dit doet dat hij grappig/stoer/narrig bezig is, maar een normaal persoon doet dat soort dingen niet. Dan wordt het toch tijd dat je bij jezelf te rade moet gaan waar je nou werkelijk mee bezig bent.

Vertel, ik heb de rekensom nog niet gemaakt.1en 1 is twee, uit de info die je geeft is makkelijk te halen wie het is.
Helemaal mee eens, ik bedoel meer, geef je hem zo juist niet meer aandacht? Kan mij voorstellen dat iemand die je zo te pakken neemt nu met een voldane glimlach popcorn etend dit topic leest.![]()
En, heeft het geholpen? admins kunnen trouwens ook gewoon ip checken,
Wat ik niet snap is, je weet niet wie het is maar wel dat het van SF komt? is het dan een dubbele account of zo? speciaal aangemaakt om jou te pesten? en het gebeurt vaker als je narrig bent naar mij ?![]()
(sorry maar daar kan ik dan wel weer om lachen)

Ok, even resume:
- je hebt het gevoel dat je email misbruikt wordt omdat je allerlei ongevraagde bevestigingsmails e.d. krijgt?
- je hebt het gevoel dat dit iemand van het SF is, omdat het vaker gebeurt wanneer je ff lekker met mij aan rellen bent in een topic?
- of heb je ook PM's van deze persoon gekregen?
- is dit dan een account waarmee deze persoon ook in SF topics posts? ik snap even niet hoe je de linkt nu legt naar SF?

Vertel, ik heb de rekensom nog niet gemaakt.![]()