Mailbox spam SF neuroot

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Beste neuroot,

Vandaag was je weer op bezoek in mijn mailbox.......wellicht kan je jouw tijd beter besteden aan één of meerdere bezoekjes aan de dokter. Geloof mij, daar heb je meer aan dan onnodig jouw tijd te verprutsen aan onzin mail te genereren.

De vriendelijke groeten en maak wat van je leven....

:halleluja:mega:
:koffie:

eigenlijk wilde ik nog 12kuub zand voor in je tuin laten bezorgen ...... 8o)
maar dat liet ik maar achterwege omdat het helemaal niet muziekgerelateerd was ..... :D

deel even de berichten met ons.....
je hebt ons getriggerd en nu zijn we nieuwsgierig :)

als t prijsgerelateerde berichten zijn kan ik maar aan 2 SF leden denken die daar altijd maar over aan t bomen zijn :P

Ach, vandaag zat mijn spambox weer vol, is toch gewoon treurig dat iemand daar tijd aan besteed.
Sowieso raar als je beseft dat hij hier meeleest en dan nog denkt dat hij er ook maar iets mee bereikt......
Ik ga weer lekker muziek maken:)

Wat een &€@/&€@?! Om het maar rustig te schrijven.
Ik begrijp niet waarom er niet word ingegrepen, maar dat zal wel aan mij liggen.

Sterkte met die .....!

bestel even de halve Pabocatalogus op zijn naam. ;)

die had ie nog niet he ?
en hadden we hem al lid gemaakt van loi ? wat levenslange reclame voor onderwijscursussen kan altijd handig zijn..:D

Er valt niet in te grijpen, maar ik ga ervanuit dat degene op een gegeven moment beseft dat het nergens over gaat....
Ik wacht rustig af....

Zolang er over geschreven word zal X er wel een harde van krijgen .... geen aandacht aan schenken lijkt mijn inziens het beste..... is het meteen niet zo lollig meer. succes

Triest. Misschien een tip voor de toekomst, maak een trash email adres aan op een gratis emailprovider als Yahoo of Gmail en gebruik dat voor je 'publieke' email (fora, marktplaats/veilingsites, websites, etc.). Als je dan last krijgt komt het in elk geval allemaal in hetzelfde putje terecht en kun je eventueel een nieuw adres aanmaken.

Ach, vandaag zat mijn spambox weer vol, is toch gewoon treurig dat iemand daar tijd aan besteed.
Sowieso raar als je beseft dat hij hier meeleest en dan nog denkt dat hij er ook maar iets mee bereikt......
Ik ga weer lekker muziek maken:)

IS GWOOn een andere /xtra gmail account nemen ...iddee ..kost wat moeite

benje van me af;-]
:okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back