Google goes Moog

Ik zal het proberen, bedankt!

Edit (belangrijk), met de nummers werkt goed. Leuk spel!

Open Google, klik 1x met je muis op de doodle. Nu kan je met de cijfers 1 t/m 0 (boven de Q t/m P) de witte toetsen van 1 octaaf bespelen.
idd, het lukt nu :okdan:
toetsen is mij nog niet gelukt om te bespelen, was leuker geweest als dat ook kon.
alleen witte toetsen is idd niet echt wat...

de synthese is wel een klein beetje vreemd want waar is de resonance bijv? ...en een filter sustain terwijl er ook een filter contour knop is? :?
vaagio ende raario... moet door iemand zijn gemaakt die veel van appjes schrijven afweet en niet zo heel veel van synthese ofzo...
elke knop had ook best wel zo'n hover-voor-1sec-en-zie-een-geel-help-textje-verschijnen ding mogen hebben...
De rij met cijfers samen met accent grave en minteken zijn de zwarte toetsen, de rij eronder (tab t/m backslash) de witte toetsen. 8)
niet super ideaal maar da's tenminste nog iets :okdan:

Ik zou zweren dat ik gister avond met asdf heb zitten spelen. :|

Moog zal wel een aanzienlijk bedrag ervoor betaald hebben.....
Google doet dat echt niet uit barmhartigheid :D

Ik dacht dat ik door Google gespamd werd, maar een van de geestelijke vaders van ons instrument staat in de schijnwerpers. Leuk! Echt spelen doe ik liever op een echte Moog.

Open Google, klik 1x met je muis op de doodle. Nu kan je met de cijfers 1 t/m 0 (boven de Q t/m P) de witte toetsen van 1 octaaf bespelen. Zwarte toetsen is mij nog niet gelukt om te bespelen, was leuker geweest als dat ook kon.

Met de pijltjes opzij en omhoog kan je trouwens van parameter wisselen en deze in stapjes bedienen.

hee ik kan die witte en zwrte wel gebruiken. of er al een update :P

wel suf dat dat ding nu alweer weg is

Ik vond deze erg geslaagd:

attachment.php

Attachments

• realmoog.jpg
    realmoog.jpg
    63,3 KB · Bekeken: 61
Back