Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Prophet 08 Keys nieuw voor 799 euro
Ik ga iig voor de v-machine en de ESI K.ON controller.
Wie gaat er toch al 's ochtends naar toe en wil 100 euro verdienen door voor mij iets te kopen?

Voor alle Rhodes modellen en de Nord rack 2 X, heeft het denk ik al geen zin meer om langs te komen, want de eerste campers en wachtenden staan er al.. echt bizar.
Voor alle Rhodes modellen en de Nord rack 2 X, heeft het denk ik al geen zin meer om langs te komen, want de eerste campers en wachtenden staan er al.. echt bizar.
Op het bericht dat Feedback in Apeldoor sluit is LiveMusic in Arnhem handig ingesprongen:
http://www.livemusic.nl/Algemeen-Nieuws/Feedback-Apeldoorn-sluit-haar-deuren
"Vanwege de economische crisis en het daarmee strijdende grote pand in Apeldoorn sluit Feedback haar deuren per 1 juni.
Voor Live Music betekent dit natuurlijk goed nieuws! Graag willen we iedereen die daar over de vloer kwam uitnodigen voor een bezoek aan onze showroom.
Om nog maar eens de vinger op de zere plek te leggen: Wij zijn geen dozenschuivers, wij leveren een goed advies met een goede service tegen een goede prijs! Ervaar het zelf en kom eens langs!"
Ik denk dat ze het zelf ook niet weten, ze zeggen tenslotte zelf dat ze geen dozenschuivers zijn, dus levertijd, weet niemand daar, enkel voor advies en service kan je ze benaderen, apart business model.![]()
Dat zal het inderdaad zijn. Was natuurlijk ook dom van mij om te verwachten dat een vraag beantwoorden door LiveMusic als service beschouwd zou kunnen worden.