Feedback Outlet Verkoop!!

Wat wil je hebben/ wat heb je nodig?

Dat zal mij helaas niet lukken, had je graag willen helpen.

Maar er staat ook in het foldertje het volgende:
"Wij zijn niet verantwoordelijk voor druk-, zet-, en kennelijke fouten. Prijzen zolang de voorraad strekt".

Dus men zou ook artikelen kunnen plaatsen met leuke prijzen om klanten te winnen.

Ik ga iig voor de v-machine en de ESI K.ON controller.

Prophet 08 Keys nieuw voor 799 euro

Sodeju, heb mijn 3 jaar oude model een paar maanden geleden tweedehands voor zo'n 400 meer verkocht! Zou zelf die Nord Rack 2X wel interessant vinden, maar ik ga voorlopig even niet investeren in nieuwe meuk.

Dus niet,
Ik heb net een bod gedaan op de Muse Receptor.

Ik ga iig voor de v-machine en de ESI K.ON controller.

Wie gaat er toch al 's ochtends naar toe en wil 100 euro verdienen door voor mij iets te kopen?

Ik ga heen naar de Rotterdamse vestiging. Wil wel 100 euro verdienen hoor. :D

Voor alle Rhodes modellen en de Nord rack 2 X, heeft het denk ik al geen zin meer om langs te komen, want de eerste campers en wachtenden staan er al.. echt bizar.

Echt bizar dit. Op een V-Piano krijg je gewoon 5000 Euro korting. En die Rhodes zijn ook erg goedkoop zo, ga er een paar halen denk ik;)

Voor alle Rhodes modellen en de Nord rack 2 X, heeft het denk ik al geen zin meer om langs te komen, want de eerste campers en wachtenden staan er al.. echt bizar.

Lui die niet hoeven te werken hebben de meeste voordelen, dat blijkt wel weer..
rage.gif

Op het bericht dat Feedback in Apeldoor sluit is LiveMusic in Arnhem handig ingesprongen:

http://www.livemusic.nl/Algemeen-Nieuws/Feedback-Apeldoorn-sluit-haar-deuren

"Vanwege de economische crisis en het daarmee strijdende grote pand in Apeldoorn sluit Feedback haar deuren per 1 juni.
Voor Live Music betekent dit natuurlijk goed nieuws! Graag willen we iedereen die daar over de vloer kwam uitnodigen voor een bezoek aan onze showroom.
Om nog maar eens de vinger op de zere plek te leggen: Wij zijn geen dozenschuivers, wij leveren een goed advies met een goede service tegen een goede prijs! Ervaar het zelf en kom eens langs!"

Zal wel vlug over zijn met LiveMusic denk ik, advies is leuk en goede service ook, maar als er geen dozen worden geschoven, wat moet je er dan doen ? 8o)

Op het bericht dat Feedback in Apeldoor sluit is LiveMusic in Arnhem handig ingesprongen:

http://www.livemusic.nl/Algemeen-Nieuws/Feedback-Apeldoorn-sluit-haar-deuren

"Vanwege de economische crisis en het daarmee strijdende grote pand in Apeldoorn sluit Feedback haar deuren per 1 juni.
Voor Live Music betekent dit natuurlijk goed nieuws! Graag willen we iedereen die daar over de vloer kwam uitnodigen voor een bezoek aan onze showroom.
Om nog maar eens de vinger op de zere plek te leggen: Wij zijn geen dozenschuivers, wij leveren een goed advies met een goede service tegen een goede prijs! Ervaar het zelf en kom eens langs!"

Mijn ervaring met LiveMusic is dat het net zulke kakelende prutsers zijn als bij Feedback. Vorige maand tot drie maal toe een nette email gestuurd met de vraag of een product waarmee ze op marktplaats adverteren daadwerkelijk op voorraad is, en zo niet, op welke termijn het geleverd zou kunnen worden. Geen enkele reactie gehad.

Ik denk dat ze het zelf ook niet weten, ze zeggen tenslotte zelf dat ze geen dozenschuivers zijn, dus levertijd, weet niemand daar, enkel voor advies en service kan je ze benaderen, apart business model. :D

Ik denk dat ze het zelf ook niet weten, ze zeggen tenslotte zelf dat ze geen dozenschuivers zijn, dus levertijd, weet niemand daar, enkel voor advies en service kan je ze benaderen, apart business model. :D

;) Dat zal het inderdaad zijn. Was natuurlijk ook dom van mij om te verwachten dat een vraag beantwoorden door LiveMusic als service beschouwd zou kunnen worden.

Misschien kunnen ze wat van het ontslagen personeel van Feedback overnemen. Die antwoordden nml. soms wel op vragen; al was het gewoonlijk met klinkklare onzin of regelrechte leugens.

Back