Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
is dit niet veel makkelijker?
![]()
aan de generator zit een vaste jackplug
raaarrrr... dan kan je er beter een tulp aan solderen... of, nog beter, er een output op kleien...Ik moet mijn generator aankoppelen aan mijn HE8 orgel, maar aan de generator zit een vaste jackplug, dus werken die spullen allemaal niet. Tuurlijk is die gemakkelijker, die heb ik zelf, maar zoals gezegd heb ik een tulp naar een vrouwtjesingang nodig, waar dus die monojack plug in kan. Nu wat duidelijker. Zal wel niet bestaan. Anders moet ik maar een tulpstekker solderen aan de generator, misschien eenvoudiger.
Phochos
Dude, er vanuit gaande dat je er overheen gelezen had en niet simpelweg te lui bent om goed te lezen (laat staan even een zoekmachine te raadplegen) nog maar een keer dan: http://www.allekabels.nl/Jack-Verloo...opstekker.html

Ik moet mijn generator aankoppelen aan mijn HE8 orgel, maar aan de generator zit een vaste jackplug, dus werken die spullen allemaal niet. Tuurlijk is die gemakkelijker, die heb ik zelf, maar zoals gezegd heb ik een tulp naar een vrouwtjesingang nodig, waar dus die monojack plug in kan. Nu wat duidelijker. Zal wel niet bestaan. Anders moet ik maar een tulpstekker solderen aan de generator, misschien eenvoudiger.
Phochos