Verloopstuk van tulp naar instekker voor jackplug

phochos

Berliner School Artist
Hoi,

Ik heb een verloopstuk nodig, waar aan de ene kant een tulpstekker zit en aan de andere kant een inplug voor een mono jackplug. Bestaan dit soort kabeltjes of jullie weten.

Phochos

is dit niet veel makkelijker/beter?

Kabel%202%20jack%20-%202%20tulp.jpg

want... anders gaat het gewicht aan het einde van de kabel groter worden en wellicht uiteindelijk niet zo fijn voor de connector...

Ik vraag me af of die er wel zijn en/of dat iets is wat je wel moet willen. Een tulp socket kan volgens mij het gewicht van een 6,3mm jack plug (en de meestal veel zwaardere kabel die daar aan zit) helemaal niet dragen. Ik denk zat een tulp-jack kabel een beter idee is.

Edit: oh, pad heeft 'm al gevonden. Maar dan nog denk ik dat een kabel beter is voor je sockets...

is dit niet veel makkelijker?

Kabel%202%20jack%20-%202%20tulp.jpg

Ik moet mijn generator aankoppelen aan mijn HE8 orgel, maar aan de generator zit een vaste jackplug, dus werken die spullen allemaal niet. Tuurlijk is die gemakkelijker, die heb ik zelf, maar zoals gezegd heb ik een tulp naar een vrouwtjesingang nodig, waar dus die monojack plug in kan. Nu wat duidelijker. Zal wel niet bestaan. Anders moet ik maar een tulpstekker solderen aan de generator, misschien eenvoudiger.

Phochos

Ik moet mijn generator aankoppelen aan mijn HE8 orgel, maar aan de generator zit een vaste jackplug, dus werken die spullen allemaal niet. Tuurlijk is die gemakkelijker, die heb ik zelf, maar zoals gezegd heb ik een tulp naar een vrouwtjesingang nodig, waar dus die monojack plug in kan. Nu wat duidelijker. Zal wel niet bestaan. Anders moet ik maar een tulpstekker solderen aan de generator, misschien eenvoudiger.

Phochos

Dude, er vanuit gaande dat je er overheen gelezen had en niet simpelweg te lui bent om goed te lezen (laat staan even een zoekmachine te raadplegen) nog maar een keer dan: http://www.allekabels.nl/Jack-Verloo...opstekker.html

Phochos

Wat voor aansluiting zit er dan op je HE8 orgel zelf?
Kun je niet toe met een kabeltje contra tulp naar (?) HE8.
En is het mono of stereo tulp, en naar mono of stereo jack?

EDIT: ah, net te laat, ik zie dat je het al hebt. Mooi.

Back