Toffe Analoge Polyfone Synth!

Status
Please reply by conversation.

Morpher

Ouwe rot
Hey guys, ben op zoek naar een toffe polyfone analoge bak, wel met midi(mod) het liefst.

Warm en liefst nét iets unieker dan een Juno.

Een Juno zelfs is ook leuk, maar iets anders vergelijkbaars (Akai Ax-60 bijv) vind ik ook erg interesant.
Misschien zelfs interessanter.
Wat wel een must is, is dat ie net zo lekker editbaar moet zijn als de Juno106 :peukie:
450,- wil ik er maximaal voor uitgeven.

:mega:

Eventueel heb ik een Nord Rack 1 of een MFB-522 te ruil (erbij)!

ik twijfel om mn supernova 2 de deur uit te doen ... vanwege een andere ..aankoop
as dat wat is
pb

klink egt goed / heel divers ...ook zonder fx;-]

Persoonlijk vind ik een teisco 110f niet zo spannend, hij is niet snappy, beetje dun, instabiel, max duofoon, de filterbank heb ik zelf nooit echt het voordeel van ingezien.

Hij ziet er wel erg cool uit, maar de sound is dat niet echt.

Ik zeg niet dat deze synth geen studio waard is, maar het is niet echt breed inzetbaar werkpaard zoals een Juno..

@demian Bedankt, echter niet zo makkelijk editbaar en dat is voor mij wel echt een pre!

Ben echt op zoek naar een leuke hands-on met keys!

Zo'n teisco 110f heb ik er altijd al tof uit vinden zien, maar nooit echt veel over gehoord eigenlijk!
Lees nu wat slechts erover in dit topic.. Hoe zijn de pads?
En hoeveel zijn die ongeveer waard?

Akai AX60 is erg cool, net zo makkelijk te editten als een Juno

@demian Bedankt, echter niet zo makkelijk editbaar en dat is voor mij wel echt een pre!

Ben echt op zoek naar een leuke hands-on met keys!

Zo'n teisco 110f heb ik er altijd al tof uit vinden zien, maar nooit echt veel over gehoord eigenlijk!
Lees nu wat slechts erover in dit topic.. Hoe zijn de pads?
En hoeveel zijn die ongeveer waard?

t doet watn 2 osc lattorige synth doet heeft ..high / low pas filter
beetje oddysee layout ..ook pads voor pitchband ..

zelf hebkm nooit gehad ..wel de 60f 1osc broertjuh ..soor van axxe zeg maar ..wel erg lekkere dikke sound
wilje sound clip moetje ff op synthiaks zoeken ..die heeft trekkies met aleen de teisco

kostie denk een goede teisco 110 gaat al richting 900
net as pro one / cs30
60f is?350 500 eu

Dees moet te doen zijn voor dat geld.. (stond laatst voor 500 maar da's te veel vind ik dan 8D)
Klinkt erg ok.. ssm 2044 filterjes net als in de Polysix :{

Heeft standaard midi (omni) Oh.. en verwerkt ook velocity.. 2bit weliswaar.. maar toch :okdan::D

Siel_Opera_6.jpg

Ziet er leuk uit die Opera 6! Klinkt ook leuk op youtube!
Lijkt een beetje op een Siel DK600? Of zeg ik nu iets geks

Ziet er leuk uit die Opera 6! Klinkt ook leuk op youtube!
Lijkt een beetje op een Siel DK600? Of zeg ik nu iets geks

Da's dezelfde..

Leuke site over deze leuke, Italiaanse synth.. komt van een forumlid hiero.. ben de naam ff kwijt.. :)

Status
Please reply by conversation.
Back