DjunaSaurus
Stamgast
Ik heb een vreemd probleem: elke keer als ik stop met een MIDI pattern door te sturen naar m'n XBase 09 (sequencer is FL Studio, interface Cakewalk UA-25 EX), gaat de BD Tune parameter terug naar nul, maakt niet uit op welke stand hij stond. Als ik dan opnieuw MIDI doorstuur vertrekt de BD Tune dus ook vanaf '000', alle andere parameters onthouden hun stand.
Hetzelfde gebeurt bij m'n Polysix met de cutoff (ik heb een midi retrofit) dus ik denk dat het dan eerder aan m'n interface of DAW ligt die de MIDI doorstuurt..
Het maakt niet uit welke MIDI channel of port ik gebruik, het blijft gebeuren.
Een kleine bedenking: zijn de cutoff bij de P6 en de BD Tune niet de éérste parameters die doorgestuurd worden in het hele MIDI pakket? Want het lijkt me een beetje te toevallig net dat het die 2 zijn, toch de eerste parameters die je zou gebruiken...
Hopelijk kan iemand me helpen!
Hetzelfde gebeurt bij m'n Polysix met de cutoff (ik heb een midi retrofit) dus ik denk dat het dan eerder aan m'n interface of DAW ligt die de MIDI doorstuurt..
Het maakt niet uit welke MIDI channel of port ik gebruik, het blijft gebeuren.
Een kleine bedenking: zijn de cutoff bij de P6 en de BD Tune niet de éérste parameters die doorgestuurd worden in het hele MIDI pakket? Want het lijkt me een beetje te toevallig net dat het die 2 zijn, toch de eerste parameters die je zou gebruiken...
Hopelijk kan iemand me helpen!