Allen & Heath GS3

vcovca

NOXGENUS
Heeft iemand ook zo'n ding? Ik heb er net eentje gekocht voor weinig omdat het mute systeem niet goed werkt. Hij lijkt nogal van slag te zijn. Iemand ooit zo'n ding in de handen gehad?

Ah lekker, bier.

Had die ook problemen? Heb A&H ook al gemaild en Engine, die zijn reparateur van A&H in NL. denk dat Engine niks weet..

Heb die hele controller los gehaald, dat hele mute ding. Morgen nog maar eens doen en goed bekijken. Heb gelukkig wel 'n mixer waarvan ik onderdelen uit kan wisselen, maar het lijkt toch echt in de microprocessor te zitten..

yeps,
maar zonder controller toch ook een prima de luxe mixer?

en anders kan je de controller altijd naar mij toesturen, is alleen niet echt goedkoop, een controller repareren.

:mega:

Moehahaaah, alles los en weer vast, en nog eens en nog eens, en nu doet ie het!

Denk het. Allen & Heath is er berucht om met z'n oudere mixers. Vooral inserts. Heeft deze ook last van. Keer met de borstel er doorheen.

yups.
je kan de inserts het beste even met een spuitbusje video spray te lijf gaan, en een jackplug en na het inspuiten evenenkele keren op en neer rossen,,,:D

kan trouwens ook helpen bij terugkerende problemen met de midikaart, de video spray...
( er staat ergens in de diy draad welke spray je moet hebben, ik dacht video900)
:okdan:

Ahaaaah.. goeie tip! Een aux doet nie, zal wel zelfde probleem zijn. Onderkant zit er nog niet onder dus ken er nog bij.

maar wat je ook doet, geeen contactspray gebruiken...:okdan:

vaak helpt alleen de jackplug zonder spray ook al.

soms zitten de inserts los van de print, dus ook de soldeerbout maar opstoken....:D

ow, en erg belangrijk, vergeet gezien het tijdstip, niet om er een :mega: bij te nemen...

Laatst gewijzigd:
Pioneer DJ mixers kunnen niet genoeg te drinken krijgen.

Back