Stije
Lekker Huppelen!
Het is per definitie kutmuziek toch...
voor mij is het klotemuziek. Ik vind kut meestal wel lekker. Ieder zo zijn smaak
Zo ook dit topic.....smaak valt over te twisten of te twipsen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het is per definitie kutmuziek toch...

Als je Superstitious van Stevie Wonder pakt: eigenlijk is dat gewoon een Amerikaanse versie van een feestnummer. Alleen heb je dan in plaats van hoempapa 5000x hetzelfde riedeltje op de Clavinet.
Maar omdat het 'van ver' komt, heeft het ineens 'soul' en dergelijke...
Nee, laat mij maar lekker een feestje bouwen, ipv. critici in het publiek te staan hebben.
Intellectuele muziek maak ik wel voor mezelf. Daar hoef ik een ander niet mee lastig te vallen (willen ze ook niet).

http://youtu.be/uc2QyOIvVd8 kut zooi

Dit is zonder twijfel de meest belachelijke uitspraak in deze thread (en dat is best een mijl paal). Alleen in Nederland...![]()
voor mij is het klotemuziek. Ik vind kut meestal wel lekker. Ieder zo zijn smaak![]()
Zo ook dit topic.....smaak valt over te twisten of te twipsen
Ja zuster, nee zuster - Twips - YouTube
![]()
![]()
zogenaamd met grappen waar niemand om lacht, mensen die meezingen en meeklappen vreselijk....

maar vaak zijn de producenten juist wel €€€ slim *palinka*

Wel dan minder hèhè...80 IQ is nog best hoog hoor

Hoe rolt een mens z'n wervelkolom op en af?
En het moet nog fun zijn ook? Je moet ermee lachen?
Met rubberen Ronnie moet ik inderdaad lachen!
Lekker eh?
Vertaal de Nederlandse tekst in het Engels, vervang de Tyros door live-instrumenten en ineens vinden de 'intellectici' het wél leuk:
Faeke & the Emanon project - ShaLaLi (eng. versie) NU OP ITUNES! - YouTube
Dus vanaf straks 'Honk Honk Honk, With Romana On The Honkytonk'?![]()

mijn rug is nu helemaal naar de klote man.

nou ik ga het denk ik maar eens doen: ik haat Ron Honnymoon Brandstichter zuiplap sloot rijder
als jij mijn getuige wil zijn?

vrees ik.Vertaal de Nederlandse tekst in het Engels, vervang de Tyros door live-instrumenten en ineens vinden de 'intellectici' het wél leuk:
Faeke & the Emanon project - ShaLaLi (eng. versie) NU OP ITUNES! - YouTube
Dus vanaf straks 'Honk Honk Honk, With Romana On The Honkytonk'?![]()